Gå til innhold

Julehobbyblader


Gjest mimmi

Anbefalte innlegg

Noen som har kjøpt noen av disse bladenes spesial "jule" utgaver - julehobbybladene. Synes de er ganske så dyre når de koster opp i mot 100 kroner, så kunne likt å høre om noen har kjøpt og er fornøyde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også kjøpt flere - og likte litt i hver av dem.... :sjenert:

Men Alt om Julen - Norsk Ukeblad sitt - var desidert best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fast leser av "Kamille", så jeg har lyst til å prøve ut deres juleblad i år. Tror prisen var 59kr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 11 måneder senere...

Annonse

Jeg har kjøpt Alt om Julen - Norsk Ukeblad i år også. Er fornøyd - men skulle ønske jeg var flink til å strikke....eller at jeg hadde en gammel Setedalsgenser som har blitt for liten liggende på lur...;-)

Men noen lag selv prosjekter fant jeg - tror jeg skal prøve meg på noen salt-i-flasker i år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt ganske mange :sjenert: er så glad i julen, så lar meg lett friste!

Har kjøpt Allers Jul, Kamille, KK og Eplas jul :)

Om man er fornøyd vil jeg si kommer litt an på hva man er ute etter i bladet. I Allers Juleideer synes jeg det er mye fint å lage, både av søm, strikk, hekling, kortlaging, broderi osv. Jeg var veldig fornøyd med det, og det er nok det bladet jeg kommer til å bruke mest i år. Ellers synes jeg Kamille og KK gir mye fint av annet enn hobby - artikler om julehjem, gaveinspirasjon, julepynt osv.

Eplas Jul var jeg litt misfornøyd med... Der synes jeg ikke det var noe som fanget meg, og jeg angrer egentlig litt på kjøpet. Men men, det er jo en fin bok å ha i samlingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eplas jul... kan jeg ikke huske å ha sett. Eller... er det den som er mer som en liten heftet bok?

Ja, det er en liten bok, med pocket-permer :) Men de selger den i dagligvaren/kiosker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på utkikk etter et til mamma og hun er ikke så glad i verken Tara, Allers, Hjemmet, Norsk Ukeblad Kamille eller KK. Gjerne noe som er mest på interiør og/eller mat. Gjør ikke noe om det ikke er norsk, så lenge det er engelsk, svensk eller dansk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...