Tøysejenta Skrevet 22. oktober 2011 #1 Skrevet 22. oktober 2011 Hei Er det noen som vet om butikker i London med studentrabatt? Vet allerede at Topshop har det, og tror jeg har lest at New Look også gir studentrabatt, men tar gjerne imot flere tips, da det er mye penger å spare
Banan Skrevet 22. oktober 2011 #3 Skrevet 22. oktober 2011 Når jeg var der i høstferien var det i alle fall 20 % rabatt for studenter på New Look, men tror egentlig bare at det var for en periode, så er ikke sikker på om det gjelder fortsatt.
Tøysejenta Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2011 Når jeg var der i høstferien var det i alle fall 20 % rabatt for studenter på New Look, men tror egentlig bare at det var for en periode, så er ikke sikker på om det gjelder fortsatt. 20%? Oi, det var mye! Håper det gjelder nå også..
Gjest Cosette Skrevet 22. oktober 2011 #5 Skrevet 22. oktober 2011 River Island hadde det ihvertfall sist gang jeg var i England og var på shopping med en venninne som studerer der. Men er du sikker på at norske studenter får rabatt, da? Jeg mener å huske at man får rabatt hvis man har et spesielt kort man kan få hvis man er student der borte. Man må betale litt for kortet, men til gjengjeld får man rabatter mange steder. Mulig jeg tar feil nå, kanskje noen KG-ere som studerer i England vet hvordan dette fungerer nøyaktig.
Tøysejenta Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 22. oktober 2011 River Island hadde det ihvertfall sist gang jeg var i England og var på shopping med en venninne som studerer der. Men er du sikker på at norske studenter får rabatt, da? Jeg mener å huske at man får rabatt hvis man har et spesielt kort man kan få hvis man er student der borte. Man må betale litt for kortet, men til gjengjeld får man rabatter mange steder. Mulig jeg tar feil nå, kanskje noen KG-ere som studerer i England vet hvordan dette fungerer nøyaktig. Jeg leste på et britisk forum at noen steder må man ha et NSI-kort eller noe som likner på det, men i de fleste steder funker det med et norsk studentbevis. Det funket fett i Praha og, så :)Takk for tipset om River Island, forresten!
theanisse Skrevet 22. oktober 2011 #7 Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Forever 21 på Oxford Street gir også 10 % Et tips, vis studentkortet uansett hvor du handler, det er ofte rabatter selv om det ikke står noe skilt om det ! Endret 22. oktober 2011 av theanisse
Tøysejenta Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter #8 Skrevet 22. oktober 2011 Forever 21 på Oxford Street gir også 10 % Et tips, vis studentkortet uansett hvor du handler, det er ofte rabatter selv om det ikke står noe skilt om det ! Yay! Elsker klærne på nettsiden til Forever21 Takk for tipset, skal huske på å ta det frem
Saunet Skrevet 24. oktober 2011 #9 Skrevet 24. oktober 2011 Forever 21 på Oxford Street gir også 10 % Et tips, vis studentkortet uansett hvor du handler, det er ofte rabatter selv om det ikke står noe skilt om det ! Det med vise studentkort i butikker, mener du her i heimet å? Erfaring med noen butikker som en kan gjøre det i, første gang jeg hører det så noen tips til butikker som det er helt greit uten å bli glodd rart på av betjeningen?
Banan Skrevet 24. oktober 2011 #10 Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Jeg brukte mitt studentkort i fra Norge, og det gikk helt fint Jeg viste det bare på New Look siden det var der de reklamerte for rabatter, men angrer på at jeg ikke bare viste de overalt. Er jo en del man kan spare, og jeg kjøte mye på Forever 21, men visste ikke at det var rabatter der også. Ville forøvrig ikke vist studentkortet overalt her i Norge, da ville man nok blitt glodd rart på mange steder. Endret 24. oktober 2011 av Banan 1
Glynis Skrevet 24. oktober 2011 #11 Skrevet 24. oktober 2011 Urban Outfitters har 10 %, det samme har Oasis og Warehouse.
Tøysejenta Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter #12 Skrevet 24. oktober 2011 Urban Outfitters har 10 %, det samme har Oasis og Warehouse. Great! Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå