Gå til innhold

Jeg lengter sååååå etter lange vipper.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Stimulash er IKKE farlig og gir IKKE alvorlige bivirkninger. Kan gi alergisk reaksjon for enkelte, men det er nok helt ufarlig :)http://www.klikk.no/mote/detnye/skjonnhet/article815920.ece

Jeg bruker dette selv, og har ekstremt lange og fyldige vipper.

De flestee vippeserum er ufarlige nå etter at de fjernet prostaglandiner i dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kattinka

De flestee vippeserum er ufarlige nå etter at de fjernet prostaglandiner i dem.

Er det dette stoffet i stimulash fusion da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oreokaka

Heheh det var lurt. Hvordan bruker du den på vippene?

Jeg bare tar litt på fingeren og smører på vippene. Har lukket øyne i et par minutter, også skyller jeg det bare godt av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare tar litt på fingeren og smører på vippene. Har lukket øyne i et par minutter, også skyller jeg det bare godt av :)

fikk du mye lengere vipper eller var det bare litt forskjell
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var nok til at jeg så god forskjell :)

jeg vil prøve dette. Jeg bruker mavala double lash og ser litt forskjell ikke så dramatisk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stimulash er IKKE farlig og gir IKKE alvorlige bivirkninger. Kan gi alergisk reaksjon for enkelte, men det er nok helt ufarlig :)http://www.klikk.no/mote/detnye/skjonnhet/article815920.ece

Jeg bruker dette selv, og har ekstremt lange og fyldige vipper.

Men det er mange som får stygge bivirkninger (inkludert meg selv) OG serumet fungerer ikke på alle.

Så ja det fungerer på noen men det er også mange det ikke fungerer på, i tillegg er det fare for at man vil få stygge reaksjoner og kan glemme å dra ut å se pen ut på en god stund.

Anonymous poster hash: 738b4...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattinka

Men det er mange som får stygge bivirkninger (inkludert meg selv) OG serumet fungerer ikke på alle.

Så ja det fungerer på noen men det er også mange det ikke fungerer på, i tillegg er det fare for at man vil få stygge reaksjoner og kan glemme å dra ut å se pen ut på en god stund.

Anonymous poster hash: 738b4...e4a

Hvilke stygge bivirkinger har dere fått? Eksempel? Håper jeg ikke får det altså :/ Har brukt det ganske lenge nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke stygge bivirkinger har dere fått? Eksempel? Håper jeg ikke får det altså :/ Har brukt det ganske lenge nå...

Røde flekker på øynene, røde og hovne øyelokk og kløe.

Men tror nok du er trygg ettersom du ikke har merket noe enda :)

Anonymous poster hash: b7046...1a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan man lengte etter noe man aldri har hatt?

Er det en regel? Kan ikke ett barnløst par lengte etter ett barn? Eller en gutt uten venner lengt etter en bestvenn?

Anonymous poster hash: b7e51...484

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Er det en regel? Kan ikke ett barnløst par lengte etter ett barn? Eller en gutt uten venner lengt etter en bestvenn?

Anonymous poster hash: b7e51...484

Takk for minne om fortiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kattinka

Takk for minne om fortiden.

Herregud så spesielt.

Du som stiller spørsmål om hvordan man kan lengte etter noe man aldri har hatt, så blir du selv fornæmet over svaret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt beste tips er faktisk å fjerne maskaraen med olje. Billig sminkefjerner og god smøring av vipper. :-) Bruker selv kaldpresset solsikkeolje da den ikke tetter igjen porene eller svir i øynene. Tåler en det kan man tilsette et par dråper castor olje, som jo er en av hovedingrediensene i mange vippeserum. Merkbar forskjell på vippefronten min iallfall. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så spesielt.

Du som stiller spørsmål om hvordan man kan lengte etter noe man aldri har hatt, så blir du selv fornæmet over svaret?

Ha ha, godt med litt latter i hverdagen.

Hvor i setningen min antyder jeg at jeg er fornærmet? Takket helt og holdent om minne fra noe jeg hadde glemt. Utover det hadde jeg ingen kommentar til det jeg skrev for 2 år siden.

Legg nå ballen dø, fatter ikke hvorfor man skal rippe opp i det så lang tid etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...