Gå til innhold

Jeg lengter sååååå etter lange vipper.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skjønner dere er fornøyd med denne, men hvis denne innholder det samme som nuelash hadde jeg vært veldig forsiktig med å bruke den. Du kan få heftige bivirkinger av disse serumene. Ts

Hmm.. Jeg visste ikke noe om dette da jeg invisterte i serumet. Er en kur som går over seks uker, og jeg har kun èn uke igjen av kuren.. Har ikke merket noen bivirkninger, heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har du prøvd den å fått et dårlig resultat, siden du fikk en såpass dårlig magefølelse?

bare litt nygjerrig, for jeg er nemlig litt inne på ideen om vippeserum selv.

desverre har jeg ingen tips til deg, siden jeg ikke har prøvd noen selv enda.

Jeg har fått den, men enda ikke brukt den pga jeg sliter enda med en infeksjon jeg fikk av nuelash. Jeg vil ikke annbefale deg nuelash siden den inneholder farlige stoffer. Priori bestilte jeg fordi den skulle være uten prostagladin og er parabenfri. Jeg skal teste den når øynene mine blir bra igjen. Så kan jeg svare deg, men denne skulle være snillere med øynene og uten farlige bivirkninger.TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt Fusion Beauty Stimulash i en uke nå, og ser allerede forskjell! Trodde jeg hadde kasta nærmere tusenlappen rett ut av vinduet, men damen på Esthetique sverget på at den gjør underverker, og hun ser ut til å ha helt rett ;) Jeg vet ikke om den inneholder stoffet du nevner, men kan sjekke det ut senere i kveld. Jeg er ganske ømfintlig ved øyeområdet, men reagerer ikke på denne. :)

Edit:

Nå har jeg sjekket, og den inneholder visst Isopropyl Cloprostenate. Visste ikke at denne var farlig? Trodde det var rimelig strengt her til lands hva de fikk selge, men da tok jeg visst feil... :sjenert: Men er det ved riktig bruk eller overdreven og feil bruk at dette stoffet blir farlig? Jeg ser for meg at noen kan bli litt overivrige og bruke mer av serumet enn man skal, og at det er da det kan bli problemer.

Jeg googlet stimulash og den inneholder IKKE Isopropyl Cloprostenate. Se her

Ingredients in StimuLashFusion (and Lashes LTD and NutraLuxe):

Water, Glycerin, Hydrolyzed Glycosaminoglycans, Sodium Hyaluronate, Panthenol (Vitamin B5), Vitis Vinifera (Grape) Seed Extract, Sodium Lactate, Panax Ginseng Root Extract, Proline, Yeast Extract, Phenoxyethanol, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Hexapeptide-11, Niacinamide (Vitamin B3), Palmitoyl Pentapeptide-4, Arcyostaphylos Uva Ursi (Bearberry) Leaf Extract, Magnesium Ascorbyl Phosphate (Vitamin C), Retinyl Palmitate (Vitamin A), Tocopheryl Acetate (Vitamin E) Polysorbate 20, Hydroxyethylcellulose, Sorbitol, Triethanolamine, Methylisothiazolinone, Methylamido Dihydro Noralfaprostal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at eshetique jar en del reklame for simulasj fusion. Skal kjøpe å se. Og bestille 60 par løsvipper på ebay for under 200 kr.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk denne som svar da jeg klikket på denne linken;

Kvinneguiden Forum

Regler

Vis nytt innhold

RSS-feed

En feil oppsto

Beklager, det oppstod en feil. Hvis du er usikker på hvordan du bruker en funksjon, eller ikke vet hvorfor du fikk denne feilmeldingen, se hjelpefilene for mer informasjon.

[#10342] Vi kunne ikke fastslå hvilket forum emnet er i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her

Jeg håper virkelig ikke at jeg har blitt lurt av deg Ab. Jeg ser nå at det FLORER av t av reklame her på kg. Mange er priori, devlor og hudspesialisten. Jeg raporterer deg for hvis du driver med reklame bør du stoppes så du ikke lurer flere. Synes også at moderatorer bør passe llitt mer på disse som reklamerer for egne produkter. TS

I alle dager, hvorfor skulle jeg lure deg? Jeg har ingenting med hverken reklame eller Priori å gjøre, annet enn at jeg bruker det privat og er veldig fornøyd! Jeg skryter jo av både Md Formulations og Decleor til venner og kjente også, pga jeg er veldig fornøyd, ikke for at jeg får noe ut av det.

Jeg synes ikke du skal beskylde folk for å reklamere uten grunn, regner med at grunnen til at det "florerer" av Priori-reklame på nettt nå, er at dette er et helt nytt produkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager, hvorfor skulle jeg lure deg? Jeg har ingenting med hverken reklame eller Priori å gjøre, annet enn at jeg bruker det privat og er veldig fornøyd! Jeg skryter jo av både Md Formulations og Decleor til venner og kjente også, pga jeg er veldig fornøyd, ikke for at jeg får noe ut av det.

Jeg synes ikke du skal beskylde folk for å reklamere uten grunn, regner med at grunnen til at det "florerer" av Priori-reklame på nettt nå, er at dette er et helt nytt produkt.

Ok jeg beklager så mye for beskyldingen. Det er ikke meningen å være slem, men jeg ga mye penger for priori og håper den vil virke og jeg bestilte den fordi den er for sensetive øyne. Jeg håper virkelig ikke jeg reagerer på den. Beklager en gang til, jeg tok en konklusjon for raskt.ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok jeg beklager så mye for beskyldingen. Det er ikke meningen å være slem, men jeg ga mye penger for priori og håper den vil virke og jeg bestilte den fordi den er for sensetive øyne. Jeg håper virkelig ikke jeg reagerer på den. Beklager en gang til, jeg tok en konklusjon for raskt.ts

Ja, den er rådyr, men for meg er den verdt hver en krone! Merker stor forskjell når jeg sluntrer unna i perioder.

Som sagt tidligere, jeg har også sensitive øyner, jeg reagerte med såre og hovne øyne på Talika Lipocils, men merker absolutt ingenting med Priori sin. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den er rådyr, men for meg er den verdt hver en krone! Merker stor forskjell når jeg sluntrer unna i perioder.

Som sagt tidligere, jeg har også sensitive øyner, jeg reagerte med såre og hovne øyne på Talika Lipocils, men merker absolutt ingenting med Priori sin. :-)

Ok jeg skal teste den så snart øynene mine roer seg ned etter nuelash. Jeg vil ikke annbefale nuelash. Den er ikke snill mot øynene i tillegg fikk jeg mørke ringer rundt øyene av den. Jeg endte opp med en infeksjon som enda ikke er borte:( Da forstår du kanskje jeg er redd for å teste nye ting, men har lest mye bra om priori sin og i tillegg inneholder den ikke farlige stoffer slik som nuelash gjør.

Når merket du at vippene ble lengere? Ble de fyldigere også? Takk for at du ikke tok deg nær av min beskyldning og at du forsatt gidder å svare meg:) Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok jeg skal teste den så snart øynene mine roer seg ned etter nuelash. Jeg vil ikke annbefale nuelash. Den er ikke snill mot øynene i tillegg fikk jeg mørke ringer rundt øyene av den. Jeg endte opp med en infeksjon som enda ikke er borte:( Da forstår du kanskje jeg er redd for å teste nye ting, men har lest mye bra om priori sin og i tillegg inneholder den ikke farlige stoffer slik som nuelash gjør.

Når merket du at vippene ble lengere? Ble de fyldigere også? Takk for at du ikke tok deg nær av min beskyldning og at du forsatt gidder å svare meg:) Ts

Neida, det går bra, vet du! :-)

Tja, første gang følte jeg det tok ca 2-3 uker før jeg merket det, men nå når jeg har slurver innimellom og så starter opp igjen, merker jeg forskjell etter ca 1,5-2 uker kanskje. :-)

Mener man skal vel bruke det 3-4 ganger i uken for å vedlikeholde, men det er da jeg slurver, så jeg bruker det heller hver kveld, ellers blir det bare til at jeg glemmer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Annonse

Gjest Adriane

Jeg googlet stimulash og den inneholder IKKE Isopropyl Cloprostenate. Se her

Ingredients in StimuLashFusion (and Lashes LTD and NutraLuxe):

Water, Glycerin, Hydrolyzed Glycosaminoglycans, Sodium Hyaluronate, Panthenol (Vitamin B5), Vitis Vinifera (Grape) Seed Extract, Sodium Lactate, Panax Ginseng Root Extract, Proline, Yeast Extract, Phenoxyethanol, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Hexapeptide-11, Niacinamide (Vitamin B3), Palmitoyl Pentapeptide-4, Arcyostaphylos Uva Ursi (Bearberry) Leaf Extract, Magnesium Ascorbyl Phosphate (Vitamin C), Retinyl Palmitate (Vitamin A), Tocopheryl Acetate (Vitamin E) Polysorbate 20, Hydroxyethylcellulose, Sorbitol, Triethanolamine, Methylisothiazolinone, Methylamido Dihydro Noralfaprostal.

Jeg ser dette svaret er gammelt, men jeg sjekket ikke på nettet, jeg sjekket på pakningen til produktet jeg hadde hjemme. Så... kanskje produktet jeg hadde kjøpt var gammelt, og at de har sluttet å bruke den ingrediensen etterpå? :vetikke: Det jeg vet er at da jeg skulle kjøpe ny, fikk jeg beskjed på Parfymelle at den fører de ikke lenger, fordi det er så mange som har fått alvorlige bivirkninger av den (selv merket jeg ingenting). De solgte nå en Elizabeth Taylor-greie som de anbefalte sterkt. Kjøpte den, og den fungerer den også, men jeg syns Stimulash Fusion fungerte langt bedre. Men for all del, jeg bruker heller et produkt som ikke er ansett som farlig for øynene :)

Endret av Adriane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser dette svaret er gammelt, men jeg sjekket ikke på nettet, jeg sjekket på pakningen til produktet jeg hadde hjemme. Så... kanskje produktet jeg hadde kjøpt var gammelt, og at de har sluttet å bruke den ingrediensen etterpå? :vetikke: Det jeg vet er at da jeg skulle kjøpe ny, fikk jeg beskjed på Parfymelle at den fører de ikke lenger, fordi det er så mange som har fått alvorlige bivirkninger av den (selv merket jeg ingenting). De solgte nå en Elizabeth Taylor-greie som de anbefalte sterkt. Kjøpte den, og den fungerer den også, men jeg syns Stimulash Fusion fungerte langt bedre. Men for all del, jeg bruker heller et produkt som ikke er ansett som farlig for øynene :)

mener du elisabeth arden?:) vurderer å teste den jeg også.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adriane

mener du elisabeth arden? :) vurderer å teste den jeg også.

Hehe, det verste er at jeg skrev Elisabeth Arden først, og så rettet jeg til Taylor. Nå blir jeg usikker, hehe. Det er en Elisabeth iallfall ;) Omtrent samme pris, skal være snillere mot øyne og hud, men det tar lenger tid før man ser virkning (iallfall for meg)

Nå har jeg sjekket i skapet, og Elisabeth Arden er det ja, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse
  • 6 måneder senere...
Gjest oreokaka

Jeg har brukt FAST shampoen på håret, og det funket knallbra for meg. Ser virkelig forandring. SÅ fant jeg ut at jeg ville prøve det på vippene mine også, og det funka søren meg der også! Så, jeg vil anbefale det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt FAST shampoen på håret, og det funket knallbra for meg. Ser virkelig forandring. SÅ fant jeg ut at jeg ville prøve det på vippene mine også, og det funka søren meg der også! Så, jeg vil anbefale det.

Heheh det var lurt. Hvordan bruker du den på vippene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...