AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #1 Del Skrevet 22. oktober 2011 Oppretter dette innlegget i håp om at noen har tips til meg. Jeg har alltid hatt korte og tynne øyenvipper. Prøvd lipocils fra talika som ga bittelitt effekt, så prøvde jeg vippe exstentions som ødela vippene mine helt:( stod igjen med bare stubber. Nå har jeg testet nulash en periode den virker, men dessverre får jeg røde øyne og opplever litt irritasjon så ser ut som jeg må slutte med den. Finnes det noen vippe serium for sensetive øyne som virker. Eller har dere andre tips til meg. Har så lyst på lange pene vipper:( og irriterende når noe som virker og er dyrt jeg bare må kaste i søppekbøtta. Har betalt 900 kr for nulash, blir så irritert for det virker. Håper virkelig på tips. Klem til dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #2 Del Skrevet 22. oktober 2011 Tror ikke serumer funker noe særlig når du ikke har hatt lange vipper før. Du kan jo begynne å bruke falske øyenvipper som du limer på hver dag, men det er litt stress kanskje. Det sliter hvertfall ikke så mye på vippene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #3 Del Skrevet 22. oktober 2011 Falske vipper klarer jeg ikke å sette på har prøvd mange ganger. Joda de virker mange av de som eks nulash jeg merker at vippene er mye lengere, men må slutte har fått veldig røde øyne av den:( Tenkte at det fantes noen vippe serium som ikke irriterer øynene:(?ts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #4 Del Skrevet 22. oktober 2011 Ts igjen forresten så så jeg litt om rundt på nettet om nuelash. Leste om andre bivirkinger som å miste synet og forandring av øyenfarge i tillegg til at man får en mørk permantent linje over øyet ved bruk av nulash. Dette nevner ikke nuelash på sin nettside i frykt for å skremme kundene sine. Vel dere er advart hvertfall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #5 Del Skrevet 22. oktober 2011 Jo, jeg har funnet et, Priori har kommet med et nytt serum for lengre og fyldigere vipper (http://www.dermanor.no/cat/6.aspx/1035) og det funker! Ikke reagerer jeg med såre øyne heller, slik som jeg gjorde med Talika (http://www.talika.com/). Det koster ca 900 kr tror jeg, men det var det jammen meg verdt, jeg merker stor forskjell når jeg ikke bruker det! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisa-Marie Skrevet 23. oktober 2011 #6 Del Skrevet 23. oktober 2011 Castor olje ;-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosette Skrevet 23. oktober 2011 #7 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg har ingen tro på at at serumer og slikt fungerer, dessverre. Det blir jo det samme som med alle disse sjampoene og kurene som skal hjelpe håret på hodet å vokse.. Håret er dødt, og det finnes ingen ytre faktorer som kan få det til å vokse magisk. Det som kan hjelpe, er hva man putter på innsiden av kroppen, altså generelt kosthold, b-vitamintilskudd og slikt. Om du allerede får i deg det du trenger av næringsstoffer, og heller ikke sliter ut øyevippene dine med extensions, kjemikalier og lignende, så er de korte vippene rett og slett genetisk - de har såpass kort levetid før de faller ut at de ikke får vokst seg skikkelig lange. Det finnes derfor ikke så mange andre løsninger enn falske vipper og forlengende mascaraer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #8 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jo, jeg har funnet et, Priori har kommet med et nytt serum for lengre og fyldigere vipper (http://www.dermanor.no/cat/6.aspx/1035) og det funker! Ikke reagerer jeg med såre øyne heller, slik som jeg gjorde med Talika (http://www.talika.com/). Det koster ca 900 kr tror jeg, men det var det jammen meg verdt, jeg merker stor forskjell når jeg ikke bruker det! :-) Ts her inneholder den også Isopropyl Cloprostenate det er visst dette som er farlig og kan gi missfarge i øynene og man kan miste synet. Fikk du mye lengere vipper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adriane Skrevet 23. oktober 2011 #9 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Jeg har brukt Fusion Beauty Stimulash i en uke nå, og ser allerede forskjell! Trodde jeg hadde kasta nærmere tusenlappen rett ut av vinduet, men damen på Esthetique sverget på at den gjør underverker, og hun ser ut til å ha helt rett Jeg vet ikke om den inneholder stoffet du nevner, men kan sjekke det ut senere i kveld. Jeg er ganske ømfintlig ved øyeområdet, men reagerer ikke på denne. Edit: Nå har jeg sjekket, og den inneholder visst Isopropyl Cloprostenate. Visste ikke at denne var farlig? Trodde det var rimelig strengt her til lands hva de fikk selge, men da tok jeg visst feil... Men er det ved riktig bruk eller overdreven og feil bruk at dette stoffet blir farlig? Jeg ser for meg at noen kan bli litt overivrige og bruke mer av serumet enn man skal, og at det er da det kan bli problemer. Endret 24. oktober 2011 av Adriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #10 Del Skrevet 23. oktober 2011 Her er en oversikt over ingredienser: http://www.beauty-salon-adelaide.com/priori-lash-recovery-serum.html http://www.prioriskincare.com/graphics/press/Lash%20Recovery%20Serum%20Press%20Release.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #11 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg har da bestilt priori siden den ikke inneholdet detman farlige stoffet. Så får vi se. Står at man skal se forskjell etter 2 uker. Ts Ab kan du fortelle litt mer om hva du synes om priori Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizza Skrevet 23. oktober 2011 #12 Del Skrevet 23. oktober 2011 Denne vil jeg følge m på, trenger litt råd selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2011 #13 Del Skrevet 24. oktober 2011 AB her, jeg synes den er veldig bra, merket forskjell etter et par-tre uker, mye enklere å påføre maskara feks, og vippene mine ble mye jevnere (jeg har ofte "hull" i vippene, der vippene knekker/faller av), og dette ble det slutt på etter jeg begynte med serumet. Merket også forskjell på brynene, de ble fyldigere, da mine er veldig tynne og pjuskete fra før. Da jeg skulle vedlikeholde, glemte jeg å påføre ganske ofte (skal vedlikeholde med 3-4 ganger i uka), og da merket jeg forskjell!! Vippene begynte å få hull, maskara ble et herk igjen, brynene mine var ikke så fyldige, så nå eg jeg begynt å påføre hver natt igjen, og merker allerede at det kommer seg! Anbefaler absolutt Priori!! ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2011 #14 Del Skrevet 24. oktober 2011 AB her, jeg synes den er veldig bra, merket forskjell etter et par-tre uker, mye enklere å påføre maskara feks, og vippene mine ble mye jevnere (jeg har ofte "hull" i vippene, der vippene knekker/faller av), og dette ble det slutt på etter jeg begynte med serumet. Merket også forskjell på brynene, de ble fyldigere, da mine er veldig tynne og pjuskete fra før. Da jeg skulle vedlikeholde, glemte jeg å påføre ganske ofte (skal vedlikeholde med 3-4 ganger i uka), og da merket jeg forskjell!! Vippene begynte å få hull, maskara ble et herk igjen, brynene mine var ikke så fyldige, så nå eg jeg begynt å påføre hver natt igjen, og merker allerede at det kommer seg! Anbefaler absolutt Priori!! ;-) Håper jeg bare ikke reagerer på den da. Nå er den hvertfall bestilt og står at den er fri for det farlige stoffet som kan gi missfarge i øynene og koste deg synet. Du fikk ingen som helst irritasjoner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonora8 Skrevet 24. oktober 2011 #15 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hvordan kan man lengte etter noe man aldri har hatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 24. oktober 2011 #16 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hvis dette stoffet funker synes jeg det er rart de ikke lager produkter til hodehår. Noen som vet hvorfor? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #17 Del Skrevet 21. november 2011 AB her, jeg synes den er veldig bra, merket forskjell etter et par-tre uker, mye enklere å påføre maskara feks, og vippene mine ble mye jevnere (jeg har ofte "hull" i vippene, der vippene knekker/faller av), og dette ble det slutt på etter jeg begynte med serumet. Merket også forskjell på brynene, de ble fyldigere, da mine er veldig tynne og pjuskete fra før. Da jeg skulle vedlikeholde, glemte jeg å påføre ganske ofte (skal vedlikeholde med 3-4 ganger i uka), og da merket jeg forskjell!! Vippene begynte å få hull, maskara ble et herk igjen, brynene mine var ikke så fyldige, så nå eg jeg begynt å påføre hver natt igjen, og merker allerede at det kommer seg! Anbefaler absolutt Priori!! ;-) Ts her Jeg håper virkelig ikke at jeg har blitt lurt av deg Ab. Jeg ser nå at det FLORER av t av reklame her på kg. Mange er priori, devlor og hudspesialisten. Jeg raporterer deg for hvis du driver med reklame bør du stoppes så du ikke lurer flere. Synes også at moderatorer bør passe llitt mer på disse som reklamerer for egne produkter. TS 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rusken Skrevet 21. november 2011 #18 Del Skrevet 21. november 2011 Jeg har brukt Fusion Beauty Stimulash i en uke nå, og ser allerede forskjell! Trodde jeg hadde kasta nærmere tusenlappen rett ut av vinduet, men damen på Esthetique sverget på at den gjør underverker, og hun ser ut til å ha helt rett Jeg vet ikke om den inneholder stoffet du nevner, men kan sjekke det ut senere i kveld. Jeg er ganske ømfintlig ved øyeområdet, men reagerer ikke på denne. Edit: Nå har jeg sjekket, og den inneholder visst Isopropyl Cloprostenate. Visste ikke at denne var farlig? Trodde det var rimelig strengt her til lands hva de fikk selge, men da tok jeg visst feil... Men er det ved riktig bruk eller overdreven og feil bruk at dette stoffet blir farlig? Jeg ser for meg at noen kan bli litt overivrige og bruke mer av serumet enn man skal, og at det er da det kan bli problemer. Signerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Namine Skrevet 21. november 2011 #19 Del Skrevet 21. november 2011 Ts her Jeg håper virkelig ikke at jeg har blitt lurt av deg Ab. Jeg ser nå at det FLORER av t av reklame her på kg. Mange er priori, devlor og hudspesialisten. Jeg raporterer deg for hvis du driver med reklame bør du stoppes så du ikke lurer flere. Synes også at moderatorer bør passe llitt mer på disse som reklamerer for egne produkter. TS har du prøvd den å fått et dårlig resultat, siden du fikk en såpass dårlig magefølelse? bare litt nygjerrig, for jeg er nemlig litt inne på ideen om vippeserum selv. desverre har jeg ingen tips til deg, siden jeg ikke har prøvd noen selv enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #20 Del Skrevet 21. november 2011 Signerer!! Skjønner dere er fornøyd med denne, men hvis denne innholder det samme som nuelash hadde jeg vært veldig forsiktig med å bruke den. Du kan få heftige bivirkinger av disse serumene. Ts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå