Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noe på gang med en (gutt), men vet ikke når jeg skal fortelle han om eksen. Jeg og eksen var sammen i over 3 år, og føler derfor ikke at jeg kan late som om han aldri har eksistert. Vi har ikke gått ut sammen særlig lenge. Har truffet han 2 ganger, så når er det passende og si det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor føler du at du må fortelle din nye date om eksen? Jeg har ikke lagt ut om mine ekser til min nåværende kjæreste. Jeg regner med at han har vært sammen med flere jenter, slik som jeg også har flere forhold bak meg.

Det mest naturlige er å nevne det når du kommer inn på ting du har gjort tidligere, og det er naturlig å fortelle hvem du gjorde det med kanskje. Eller spør han om det, så vil du se om han spør deg. Hvis han ikke gjør det, så er det vel ike så viktig for han å høre om din "fortid"...

Gjest Madam Felle
Skrevet
Hvorfor føler du at du må fortelle din nye date om eksen? Jeg har ikke lagt ut om mine ekser til min nåværende kjæreste. Jeg regner med at han har vært sammen med flere jenter, slik som jeg også har flere forhold bak meg.

Det mest naturlige er å nevne det når du kommer inn på ting du har gjort tidligere, og det er naturlig å fortelle hvem du gjorde det med kanskje. Eller spør han om det, så vil du se om han spør deg. Hvis han ikke gjør det, så er det vel ike så viktig for han å høre om din "fortid"...

:Nikke:

Skrevet

Enig med MS Florida og Madam Felle, jeg også. Syns det er en uting å snakke om eks'er i hytt og vær.

HVis jeg vil vite noe om min kjærestes eks, så spør jeg. Ellers vil jeg rett og slett ikke vite. Og vice versa.

Skrevet

Enig med alle over! Man tar det når det passer seg, at det kommer naturlig inn i samtalen, men selv synes ikke jeg det er noe å tenke på sånn helt i starten av et forhold i allefall. Da har man hverandre.

Jeg svarer når kjærsten min spør, eller er det skjelden jeg snakker om eksen (mest fordi jeg vet at han synes det er litt "rart" at jeg har hatt en annen kjærste (jeg er hans første...)

Så ikke tenk på det du, før det plutselig er naturlig, og da bør du ikke legge ut på en lengre forklaring og presentasjon. Det får du ta om han ber om det synes jeg!

Skrevet

Hadde ikke sagt noe før han hadde spurt.

:nisse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...