Gå til innhold

Motiver meg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spiste sååå mye usunt igår og da føler jeg det er meningsløst å trene idag. Og da er vi inne i en ond sirkel :(

Og da er det lettere å spise masse usunt idag også...

Blir generelt umotivert hver gang jeg går på vekta. Veide 56 for 2 mnd siden (hadde riktignok hatt godtestopp i 2 mnd før jeg nådde denne vekten), og nå veier jeg rundt 58 kg UANSETT om jeg spiser lite eller mye.

Trener fast ca 3 ganger pr uke. 2 dager er det aerobic og tung styrke ca 1 t og 15 min. Den siste gangen er det joggetur på 5-6 km. Blir noen ganger 2 joggeturer i uka, noen ganger gåturer.

Greia er ikke at jeg MÅ veie under 58 kg, jeg bare kan IKKE veie mer. Redd det ikke stopper opp her.

Forrige periode jeg trente aktivt (hatt en periode med sykdom og en periode med graviditet og barseltid) så veiden jeg 61 uten å være større i kroppen. Man bygger vel ikke muskler så fort?

I tillegg er det så utrolig kjedelig at det ikke syns på magen at jeg trener/løper. Men skjønner jo man får litt løsere magehud av en graviditet. Blir bare umotivert.

Vet ikke helt hva jeg ville med dette, men å veie meg ødelegger meg. Mister all lyst på å være flink når jeg ikke blir noe lettere... Uææææ...

Hjelp meg!?! Bank litt vett inn i hode mitt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...