liv Skrevet 7. desember 2003 #1 Skrevet 7. desember 2003 Min mann er fosterbarn og vet at bestefaren lever (han har i allefall registrert både fasttelefon og mobil) og så vil han skrive julekort og da lurer vi på omd et er mulig å finne ut om bestemoren lever også? Litt dumt å spørre "hvordan går det med dere?" om han er aleine og sånt..
Tusenfryd Skrevet 8. desember 2003 #2 Skrevet 8. desember 2003 Hvis han har telefonnummeret, kan han jo søke på det på www.telefonkatalogen.no og se om det står flere registrert på samme nummer. Han kan også søke i skattelistene og se om hun er der. Folkeregisteret er også et offentlig register og man skal kunne få opplysninger derfra. Jeg vet imidlertid at det noen ganger sitter langt inne, men likevel, det skal være mulig. Lykke til!
liv Skrevet 9. desember 2003 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2003 det er ikke fler navn registrert på den adressen i telefonkatalogen og han vet ikke hva hun heter..
Tusenfryd Skrevet 9. desember 2003 #4 Skrevet 9. desember 2003 Hvis han ikke vet hva hun heter, nei, da vet jeg ikke. De fleste ting begynner jo der. Han kan jo sende et kort til bestefaren da, og si at "jeg vet ikke om... men kanskje du vil fortelle meg det... etc"
bluesky Skrevet 10. desember 2003 #5 Skrevet 10. desember 2003 det er ikke fler navn registrert på den adressen i telefonkatalogen og han vet ikke hva hun heter.. I skattelistene kan en finne alle navn på bestemte etternavn f.eks. Det går jo også ann å skrive kortet på en litt annen mtåte da enn å bruke flertalls vendinger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå