AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #1 Skrevet 21. oktober 2011 http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/article4254524.ece Oslo-skoler stenger på grunn av eksplosjonsfare Foreldre skal kontaktes av skolene, slik at de får sjansen til å hente sine barn Er det noen spesiell grunn til foreldrene skal hente ungene? Jeg trodde i hvertfall 5-7 var gamle nok til å gå hjem selv. Eller er det bare for at skolen skal være sikker siden det var eksplosjonsfare? Er det den eneste grunnen?
Lubbe Skrevet 22. oktober 2011 #3 Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Det står at 1-4 klasse skal hentes, 5-7 klasse blir sendt hjem etter kl13, men foreldrene blir kontaktet slik at de får mulighet til å hente dem hvis det er det de vil... Endret 22. oktober 2011 av Lubbe
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #4 Skrevet 22. oktober 2011 Det står at 1-4 klasse skal hentes, 5-7 klasse blir sendt hjem etter kl13, men foreldrene blir kontaktet slik at de får mulighet til å hente dem hvis det er det de vil... Ah, ok. Da er det jeg som misforstod. Tror det er best jeg går å legger meg nå 2
Gjest Annaires Skrevet 22. oktober 2011 #5 Skrevet 22. oktober 2011 Det er vel det at de ikke skal risikere at ungene kommer hjem til låst dør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå