Gå til innhold

Jomfru

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kommer ikke til å ha sex før ekteskap. Ikke fordi jeg hjernevasket av noe vås, men fordi det føles riktig å vente :) Tror ikke mannen min kommer til å bli sur for det akkurat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva tenker dere hvis ei jente i midten av 20 åra sier at hun er jomfru? Årsak: Har ikke funnet noen hun føler seg trygg nok med. Er det negativt?

Nei, det er ikke negativt - hverken det ene eller andre. Vi er alle forskjellige, og har forskjellige verider i livet, og det er ingenting galt i det!

Selv er jeg 30 og jomfru av samme grunn som deg. Jeg har to venninner som er 29 og 30 år som også er jomfru av samme grunn.

Ellers er de fleste jeg kjenner i forhold, men i min omgangskrets var de tidligste ikke ute med det før de var 18-19 år. De fleste fant seg noen når de var mellom 22-23 år.

Du kan ta det heeelt med ro :)

Da jeg var tenåring tenkte jeg at jeg ikke ville ha sex før ekteskapet, men når jeg kom i 20-årene tenkte jeg at jeg ville ha sex når jeg møtte noen jeg var trygg på.

Skrevet

Hvis du er bekymret for hva gutter tenker, så vet jeg at de aller fleste er positive til tanken på å ta jomfrudommen til en jente.

• Liker 1
Skrevet

Det er ganske mange som er jomfru når de passerer 20, selv om de er i mindretall.

Jeg var 20 år da jeg mista jomfrudommen. Ville vente til jeg følte meg helt komfortabel, og jeg ville heller ikke miste jomfrudommen i fylla. Jeg hadde en svært snill kjæreste som tok hensyn og var forsiktig, og det ble en veldig fin opplevelse selv om det gjorde fryktelig vondt.

Mine kompiser har gitt uttrykk for at de foretrekker jenter som har hatt få partnere, og at det er stort å få ta jomfrudommen på ei jente. I alle fall hvis det er snakk om kjærestemateriale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...