AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #1 Skrevet 21. oktober 2011 Se her, her står det at hun skal få et eget TV-program i TV2. Denne dama tjente faktisk 500 000 på bloggen sin iløpet av et halvt år ifjor! Så har hun kjøpt seg villa rett utenfor Skien, i Siljan,. Det ser ut til at livet er med FF Caroline Berg Eriksen :gjeiper: 1
Aubree Skrevet 21. oktober 2011 #2 Skrevet 21. oktober 2011 Hehe fronte kosthold og trening. Temmelig sinnsykt
Gjest Nuppdupp Skrevet 21. oktober 2011 #3 Skrevet 21. oktober 2011 (endret) jeg bryr meg ikke Endret 21. oktober 2011 av Nuppdupp 11
Gjest Michelle82 Skrevet 21. oktober 2011 #4 Skrevet 21. oktober 2011 Men så drit i å se på det programmet, og bruk helller tiden på noe du liker enn å irritere deg over den skapningen!
Gjest BabyBlue Skrevet 22. oktober 2011 #9 Skrevet 22. oktober 2011 Tja. Om det blir sendt på tv går det nok bare i Tv2 Bliss uansett. Så lenge det ikke ødelegger for mine frustrerte fruer repriser bryr det meg en viss plass :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #10 Skrevet 22. oktober 2011 Så godt for henne! Ennå en grunn til å boikotte TV2...
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #11 Skrevet 23. oktober 2011 Hvorfor hater dere fotballfrue? Har hun gjort dere noe, eller irriterer dere dere virkelig SÅ mye av at hun har lykkes? Leser ikke bloggen hennes selv, men har vært innom, og ser egentlig ingen alvorlige feil med dama? 2
Gjest Setareh Skrevet 23. oktober 2011 #12 Skrevet 23. oktober 2011 (endret) så bra for henne. Tenk jeg tjente så mye da? og kunne kjøpe meg en villa og ha eget tv show:D ja hun er heldig hun. Blir spennende å se henne på tv Endret 23. oktober 2011 av Setareh
Oriental Skrevet 23. oktober 2011 #13 Skrevet 23. oktober 2011 Hvorfor hater dere fotballfrue? Har hun gjort dere noe, eller irriterer dere dere virkelig SÅ mye av at hun har lykkes? Leser ikke bloggen hennes selv, men har vært innom, og ser egentlig ingen alvorlige feil med dama? Folk liker ikke at hun er så tynn og opphengt i mote, luksus og det som tilhører livet til en fotballfrue. Mye debatt rundt hvorvidt hun presenterer et godt forbilde for unge jenter, som sikkert ugjør størstedelen av lesegruppa hennes. Når det gjelder vekta hennes, har jeg faktisk en personlig tanke rundt det. På samme måte som enkelte av oss er bygd litt kraftigere fra naturens side, er andre bygd veldig spinkelt. Caroline er tynn, men ikke kun pga. overdreven trening. Hun har alltid vært tynn, se barnebildene hennes f.eks. Hun har alltid vært spinkel. Synes ikke hun skal hetses for vekta si. 4
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #15 Skrevet 23. oktober 2011 Når det gjelder vekta hennes, har jeg faktisk en personlig tanke rundt det. På samme måte som enkelte av oss er bygd litt kraftigere fra naturens side, er andre bygd veldig spinkelt. Caroline er tynn, men ikke kun pga. overdreven trening. Hun har alltid vært tynn, se barnebildene hennes f.eks. Hun har alltid vært spinkel. Synes ikke hun skal hetses for vekta si. ALLE hadde vært supertynne med det kostholdet og det treningsregimet hennes. Hadde hun vært så naturlig tynn hadde hun neppe trengt å jogge rævva av seg hver dag og være livredd karbs. De fleste er tynne og spinkle som barn. Jeg mener at hun ikke "bare er sånn og kan ingenting for det". Hun ser utsultet ut, og det gjør ikke feks modelljenter (som i de fleste tilfellene er sånn fra naturens side). Feks Kate Moss ser 10 ganger bedre ut enn FF, og det er ikke fordi hun veier mer. Vekten har hun jobbet knallhardt for, det kan hun heller innrømme. Hadde hun spist normalt og sunt og trent 3 dager i uken som folk flest hadde hun veid 10 kg mer (noe som hadde vært myyye finere, men sikkert krise for henne). 6
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #16 Skrevet 23. oktober 2011 Jepp, det virker som at folk er totalt blinde. Hun er sykelig tynn, og det er ikke naturlig, på noen måte. Det er jo ikke rart at hun ser ut som et vandrende beinrangel når hun er gift med pendejoen Lars Kristian Eriksen. Mannen som uttalte seg om at bla. Beyonce så feit ut. Med en mann som det, er det rart hun ser ut som hun gjør? Hun kunne godt veid 15 kg til, men da hadde vel mannen dumpet henne fordi hun hadde blitt tjukk, enten det eller satt henne på nok en kur. Det er sikkert derfor hun går på lavkarbo, for å hjelpe seg selv til å holde kontrol på sulten, da fett metter utrolig godt, så på det kostholde, i kombanisjon med hard trening dag inn, dag ut, så klarer hun å holde på sin sykelig tynne figur. Jeg skulle gjerne likt å sagt hva jeg mente om ektemannen hennes, til han, face to face, for han ødelegger konen sin sånn han holder på. 5
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #17 Skrevet 23. oktober 2011 Caroline har spe benbygning. Jeg har normal benbygning. Jeg kan bli ganske tynn jeg også, men om en som har spe benbygning blir veldig tynn - så blir det ramaskrik!
Gjest shirelle Skrevet 23. oktober 2011 #18 Skrevet 23. oktober 2011 Synes det var en litt trist nyhet. Synes ikke hun har noe på tv å gjøre. Trist at det har blitt sånn, at mennesker som henne skal få stor innflytelse på unge jenter. "Den utskjelte bloggeren skal fronte program om helse og kosthold." Men hun kan jo svært lite om helse og kosthold. Den helsen og det kostholdet hun har er ikke sunt. 4
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #20 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg er glad jeg bor utenlands og ikke har TV2!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå