aline Skrevet 11. desember 2003 #21 Del Skrevet 11. desember 2003 Har du hatt mange sexpartnere før din nåværende kjæreste? Ja, jeg har hatt mange sexpartnere før min nåværende kjærste. Har han/ hun hatt det? Har ingen anelse på hvor mange han har hatt før meg, og har ingen interesse av å få vite det. Det var før meg. Har dere kun hatt hverandre? Nei. Hva ser dere på som fordeler og ulemper ved de ulike situasjonene? Slik jeg ser det så er det både fordeler og ulemper ved mine mange sexpartnere. Fordeler: - har absolutt ingen interesse av å gå ut å "ha meg" på si, da jeg VET (av erfaring) at det ikke gir meg noe å ha sex med en jeg ikke er glad i. Ulemper: - Har fått ett forhold til sex som gjør at jeg skiller litt for mye mellom sex og "ekte" nærhet. Så når jeg nå trenger nærhet, så blir jeg lett litt sint dersom det MÅ føre til sex, da sex for meg egentlig er mer fysisk, og med nærhet føler også den psykiske delen. (får masse nærhet og har masse god og deilig sex fordet, men det blir noe annet, og for meg så ER sex sex, mens nærhet og kos er nærhet og kos, det er litt synd, og jeg prøver å jobbe med det, vil gjerne ha begge i ett også.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 11. desember 2003 #22 Del Skrevet 11. desember 2003 Det som har vært, har vært... lever i nuet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2003 #23 Del Skrevet 11. desember 2003 Han har ikke hatt noen, jeg har hatt fem før ham. Han vet om én av dem, ikke de andre. Har litt dårlig samvittighet, føler at jeg kanskje burde si sannheten, men på den annen side, hva tjener det ham å vite hvor mange jeg har hatt? Fortid er fortid, og kjæresten min er den beste, det er det som teller for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
huzky Skrevet 11. desember 2003 #24 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg hadde hatt en, han hadde hatt tre. Men vi synes begge at hverandre er best. Så da er vi fornøyd med det. Erfaring er bare bra. Stuff blir bare bedre og bedre med tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå