Gå til innhold

Du og din partners tidligere sexliv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du hatt mange sexpartnere før din nåværende kjæreste? Har han/ hun hatt det?

Har dere kun hatt hverandre?

Hva ser dere på som fordeler og ulemper ved de ulike situasjonene?

Videoannonse
Annonse
Gjest avslappende kar
Skrevet

Husker tilbake til da dette kom opp med min nåværende kjæreste. Jeg var plutselig opptatt på å få vite hvor mange hun hadde hatt før meg. Ble en medium stor krangel om dette, men jeg fant ut at hun hadde hatt 9 stykker før meg. Hun er i midten av 20-årene. Ble veldig tung og lei meg akkurat når hun sa dette, men har etterhvert kommet over det og tenker stadig vekk at nå er det bare meg og bare meg hun har.. Så egentlig spiller det ikke så stor rolle. Hun sa at hun ikke vill vite hvor mange jeg har hatt før henne, og hvis hun ikke vil det så sier jeg ingenting om det.

Hva mener dere om dette. Klart det er forferdelig å tenke at hun har hatt andre enn akkurat meg i senga, men det var før oss, så det er lite man kan gjøre, bortsett fra å ikke tenke på det. Det beste med oss er at ingen av oss har vært så åpen om sex med noen før. VI eksperimenterer med leketøy, og alt mulig slikt. Så egentlig ser jeg på den siden av saken, at hun aldri har vært åpen om dette før.

Takker uansett for at akkurat hun er min!

:D

Skrevet

Er man virkelig så avslappet når man vil vite sin kjæres fortid?

Jeg tror jeg gjør lurt i å late som om dama var jomfru før jeg møtte henne. Det er enkleste sånn, - for begge partner.

Fordeler med å ikke vite noe; "man kan lære bort alt".

Ulempen ved å vite alt; "man får ikke lært noe".

Forresten er vi sammenlignere begge kjønn. Det er vel derfor verden går til helvete til slutt også, men det er en heldigvis en annen diskusjon =)

Waco

Gjest Anonymous
Skrevet

Min kjære er kun min 4. i rekken, og jeg tror han er fornøyd med det :D Jeg er nr 2 i rekken hans, og er fornøyd med det jeg og.

Er egentlig stolt over at jeg ikke har hatt flere partnere. Synes ikke det er så mye å skryte over at man har nedlagt halve verden. Hadde bare følt av min kjære var litt "oppbrukt" på en måte om han sa noe slikt til meg. Jeg er vel en stor avhenger av å ha han for meg selv :wink:

Skrevet

Jeg hadde mange før jeg traff min mann!

Hvor mange gubben hadde i senga før han traff meg, vet jeg ikke..

Siden det ikke interesserer meg, så har jeg aldri spurt ham.

Jeg er overbevist om at erfaring er viktig.

Jeg ville aldri hatt en mann som var jomfru. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes det er ekkelt å tenke på at kjæresten min har hatt sex med andre menn før meg, føles nesten som om hun har vært utro "på forskudd", så jeg vil helst vite minst mulig om hennes tidligere partnere, så blir det lettere å ikke tenke på det, lettere å innbille meg at jeg er og alltid har vært den eneste for henne. (Men sammtidig så må jeg selvfølgelig respektere at hun i likhet med meg har hatt tidligere partnere.)

Skrevet

Jeg har hatt andre og det har han også. Heldigvis. Jeg vet om hans tidligere forhold, han vet om mine.

Om festeknullene og denslags har jeg ikke sagt noe fordi jeg ikke har blitt spurt. Han har ikke sagt noe fordi jeg ikke har spurt. Det er en kombinasjon hos begge tror jeg av "vil ikke vite" og "interesserer meg ikke".

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Jeg vet om hans og han om mine, men uten for mye detaljer. Dette visste vi faktisk om hverandre før vi ble kjærester.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Tror det viktigste er å velge hva en vil bry seg om...Altså, en kan velge å fokusere på de som har vært før en selv. Gjør man det, og er sjalu på de som har vært før tror jeg forholdet kan slite med. Velger man å tenke at partneren har lært gode ting som man kan bruke sammen, så tror jeg forholdet vil dra nytte av tidligere erfaringer!

Skrevet

Akkurat hvor mange jeg har vært med før Mannen har jeg faktisk ikke fortalt ham - og jeg tror ikke jeg har delt det eksakte antallet med fler enn et par veldig gode venninner heller. Syns sant og si ikke at det er viktig hvor mange jeg har hatt sex med før min nåværende så lenge jeg vet at jeg er sykdomsfri i det jeg går inn i forholdet :wink:

Jeg vet forresten ikke noe om hvor mange han har vært med heller - men har konkludert med at vi begge er erfarne så det holder.... :ler:

Skrevet

Vi har snakket masse om absolutt ALT vi har opplevd før vi møttes. Av nyskjerrighet, og ønsket om å forstå hvorfor kjæresten har blitt det han/ jeg er i dag. Antall sexpartnere har også vært diskutert, uten at jeg har villet fortelle akkurat hvor mange de er. (over 10) Han har sagt 5.

Jeg har bare har hatt 2 lange forhold, og i en alder av 25 (da jeg møtte han) sier det seg selv at det har blitt en del andre på veien...

Egentlig skulle jeg ønske at han var den første for meg. Nå som jeg har møtt mannen i mitt liv, hadde det vært litt spesielt om han var den eneste som fikk "nyte mine frukter":wink: Samtidig vet jeg jo hvor heldig jeg er nå da, siden han scorer max på skalaen dersom jeg skulle sammenlikne...

:ler:

Skrevet

Vi vet alt om hverandre, vi.

Hva vi har gjort før, med hvem og hvor mange er ingen hemmelighet og har aldri blitt bragt opp i krangler.

Gjest Anonymous
Skrevet

Både hun og jeg har nok hatt nærkontakt med andres kjønnsorganer, ja, og vi har både hennes og min "siste" eks i omgangskretsen (og i nærkontakt, men dét er en annen historie).

Fortid er fortid og vi nyter jo godt av hverandres erfaring - både hva vi "kan" og hva vi liker. Ingen av oss er interessert i nøyaktige tall eller detaljer, men det er jo litt gøy å fleipe med ord som "Elinhyl" og "Ivarfart" som henspeiler på tidligere partnere...

:ler:

Skrevet
:wink: Samtidig vet jeg jo hvor heldig jeg er nå da' date=' siden han scorer max på skalaen dersom jeg skulle sammenlikne...[/quote']

Hehe.. :ler: Har tenkt det jeg også, og er jo heldig siden han faktisk scorer høyest!

Skrevet

vi har fortalt den andre hvor mange vi har hatt sex med, helt uproblematisk. en på nærmere 30 har jo selvfølgelig hatt sex før!

har fortalt hverandre om første gangen o.l.

kjente hverandre ikke fra før, så ikke noe å bli sjalu for.

synes det er litt moro å høre om sånt jeg! :D nå er det jo meg han er sammen med, og har tenkt å være sammen med resten av livet(har jeg bestemt, hehehe :ler: ).

Skrevet

Kjæresten min har hatt en god del partnere før meg, det samme har jeg. Jeg er glad for at vi begge tok med oss de erfaringene i forholdet, en hver tidligere erfaring har hvert med på å forme oss til den vi er i dag. Og samme hvor dårlige noen av de erfaringene jeg har hatt tidligere så ville jeg ikke hvert foruten dem, jeg skulle heller ikke ønske at min kjæreste hadde vært foruten noen av hans erfaringer.. gode som dårlige. Det er en del av oss!

Skrevet

Vi har også kun hatt hverandre. Det vil si, jeg har hatt en mindre hyggelig opplevelse med det andre kjønn tidligere, men det regnes definitivt ikke med.

Skrevet

Akkurat det gjør meg ikke så mye. Vi vet det meste om hverandre, men jeg dropper utsagn av denne typen: "Neimen, det var jo i denne badstuen jeg og exen hadde sex, jo...."

Gjest Fuglehue
Skrevet

Jeg hatet klaskemagen hans og han hatet den flate rompa hennes og nåværende kjære har fin mage og jei har grei rompe beeeibi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...