Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen forslag på hva vi skal kjøpe til stedatter?

Hun er 6 år, elsker og kle seg ut, samt glitter og stas. Men dette er jo noe hun har nok av. Skøyte- pakke fikk hun i fjor, hun har egen TV og X-box, får Playstation av mor i år, ski har hun også...... vil gjerne ha tips om nyttige og fine gaver (som ikke nødvendigvis er kjedelige).

Pris: cirka 1000 kr.

Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøp litt klær og så legger du penger i de og sier til jenta at dere skal ut på shopping og ho skal få velge seg akkuratt det antrekket hun vil ha.. Supersuksess med fadderbarnet mitt på 6 år.. Ho elsker å pynte seg..

Skrevet

Så reklame for en sånn datamaskin for barn hvor de kan regne, lese osv. Vi tenkte kanskje å se nærmere på en sånn en til samboers datter på 7.

Ellers ønsker hun seg klær, Bratz dukker, FurReal kattene, øredobber osv.

Andre ting vi tenker på er:

-Saccosekk

-Bok

-Noe til rommet hennes (vi har kjøpt hus som vi skal pusse opp)

-Håndball (som hun akkurat har begynt på)

Ikke lett å komme på ideer nei :D

Gjest Anonymous
Skrevet

vi har kjøpt ett karaokesett til min stedatter på 8 i julegave, vi tenkte også vi skulle kjøpe en bratz dukke( hun er helt gærn etter disse dukkene) og kanskje ett par øredobber. Andre ting hun ønsker seg er diddle effekter ( den der bamsen )

Skrevet
Så reklame for en sånn datamaskin for barn hvor de kan regne, lese osv. Vi tenkte kanskje å se nærmere på en sånn en til samboers datter på 7.

Ellers ønsker hun seg klær, Bratz dukker, FurReal kattene, øredobber osv.

Andre ting vi tenker på er:

-Saccosekk

-Bok

-Noe til rommet hennes (vi har kjøpt hus som vi skal pusse opp)

-Håndball (som hun akkurat har begynt på)

Ikke lett å komme på ideer nei :D

Nå har vi kikket på den datamaskinen, og det blir nok ikke den nei. Den var litt "barnslig" for en 7 åring (var fra 4 år og oppover).

Men et tips er å dra til en Toys'R'us butikk hvis dere har en i nærheten. Så sinnsykt mye leker, spill, stoler, sykler osv osv osv Problemet blir bare å begrense seg :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Tusen takk for alle tips, vi får se hva vi kommer hjem med.

Ellers tar jeg fortsatt i mot flere, siden shoppingen ikke er unnagjort enda!

• 3 år senere...
Skrevet

Sist jul fikk Emma et lekekjøkkensett som hun fortsatt leker med. Et kjøp jeg ikke angrer på. Og i år får hun en FurReal katt til ca. 500 kr i tillegg til annet småtteri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...