AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #1 Del Skrevet 21. oktober 2011 Er nå blitt ganske tett i nesen, hvordan blir jeg kvitt det fortest mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 21. oktober 2011 #2 Del Skrevet 21. oktober 2011 har du nesespray så bruk det. Smør tigerbalsam under nesa Stå over vanndamp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marianne :) Skrevet 22. april 2012 #3 Del Skrevet 22. april 2012 bruke nese horn - nese-skylling ! det er veldig behagelig og deilig! jeg har bare brukt det i 2 dager nå og er kvitt tett nese! du kan få kjøpt det på apoteket osv. http://www.yogaprosess.com/norsk/nesehorn/bruksanvisning.html 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #4 Del Skrevet 22. april 2012 Otrivin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eplebanan Skrevet 27. april 2012 #5 Del Skrevet 27. april 2012 Bare husk at du kan bli "avhengi" av nesespray. Det fungerer godt når man er tett i nesen, men man skal helst ikke bruke det over lang tid. Det var en periode for et par år siden hvor jeg var helt avhengi av nesespray. Fikk ikke sove uten. Slimhinnene i nesen blir irriterte og til slutt så må du ha det for å kunne puste gjennom nesen. Jeg måtte la være å bruke det, slite meg gjennom netter, men etterhvert så ble slimhinnene normale igjen. Nå bruker jeg det kun hvis jeg er skikkelig forkjøla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #6 Del Skrevet 27. april 2012 Nesehorn, dvs skylling med saltvann. Det er best å gjøre dette rett etter man kommer ut av dusjen eller etter å ha stått under vanndamp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .... Skrevet 28. januar 2013 #7 Del Skrevet 28. januar 2013 Vet ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2013 #8 Del Skrevet 28. januar 2013 Nesehorn og saltvann har aldri fungert på meg. Blir pottetett rett etter og i et par timer så går det tilbake til normalen. Jeg blir fort avhengig av nesespray og vet hvor grusomt vanskelig det er å slutte. Slimhinnene i nesa blir helt ødelagt når jeg bruker nesespray nå. Å ikke klare å puste gjennom nesen om natten er ikke morsomt og det passer aldri å ha en dårlig natt pga tett nese. På meg fungerer det bare (dessverre) å slutte og ha noen dårlig netter. Det tar noen dager før det er borte. Er det derimot snakk om en forkjølelse så fungerer nesespray bra. Men ikke bruk det så lenge. Anonym poster: a68f8cef0173d786550df28ba7713b11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå