Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leter etter billige frisørsalonger i Trondheim som har hårvask med i prisen? tenker sånn ca max 300 kr.

Må innrømme at jeg ikke orker å fly fra salong til salong og spørre. Derfor lurer jeg på om dere har noen gode tips til meg.. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anbefaler salongen rett foran Byhaven på Olav Tryggvasonsgt. Ara het det, tror jeg. Jeg brukte deres tjenester mens jeg bodde i Trondheim. Lave priser, vasker håret, flinke frisører.

Skrevet

hmmm skal prøve dem. Vet du hva de tar for en stuss?

Skrevet

Ara, der har jeg vært en gang da jeg hadde skikkelig dårlig råd (er student.) Ara er en frisørsalong som drives av utlendinger, det er bare mannlige frisører der og som oftest er det bare gutter som går dit. Jeg var som sagt der en gang, det var bare gutter der og jeg fikk blikk fra alle. Følte meg litt ukomfortabel, ja. Frisæren som klippet meg var høflig, grei og rimelige, men skal sies at jeg bare klippet bort slitte hårtupper.

Det er også en frisørsalong bak rema-1000 på dronningensgate. Der er det en philipinsk dame som har en frisørsalong, hun er kjempebillig, tar 250,- for et hårklipp - men salongen er ikke noe å skryte av!

Det er også en salong på solsiden som visst skal være kjempebillig og bra, jeg husker ikke navnet på det nå. Søk litt på nettet. Og frisørsalongen inne på kjøpesenteret i andre etasje skal visst være veldig billig også, men jeg har aldri vært der, da. Ring dit og hør om prisene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...