evig Skrevet 21. oktober 2011 #1 Skrevet 21. oktober 2011 Har en hot x som skal hit til byn for å besøke en kompis om et par uker, og han vil gjerne at vi skal møtes en kveld(date). Jeg er nysingel, han er singel, han er god i sengen og ja.. regner med det ene fører til det andre! har jeg lov å ikke motstå fristelsen? Han er ellers en vrien kar, som jeg egentlig ikke vet om jeg vil ha noe kontakt med. Han er litt for avansert og innviklet for min del, samtidig som han er litt av en flørt. Er det ok å møte han bare for den ene tingen:P? Hihihi, det er jo kjempe morro å være singel jo:p
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #2 Skrevet 21. oktober 2011 En ex er et eksempel på hvordan et forhold ikke skal være, synes jeg da. Men viss du føler for det, kjør på og ikke bry deg om meningene til oss kg-kjerringer Gjør det du følere selv er riktig Poster den her som anonym, så jeg slipper å ha den i mine innlegg (no offence) + at jeg slipper å bli stempla, men det har jeg vel allerede blitt her inne
Cathrine88 Skrevet 21. oktober 2011 #3 Skrevet 21. oktober 2011 Er det ok å møte han bare for den ene tingen:P? Ok for hvem? Du mener ikke seriøst at du trenger tillatelse fra noen andre enn deg selv og han? At du ikke vil ha et forhold med han er vel bare positivt når det faktisk er kun uforpliktende sex du er ute etter.
evig Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2011 En ex er et eksempel på hvordan et forhold ikke skal være, synes jeg da. Men viss du føler for det, kjør på og ikke bry deg om meningene til oss kg-kjerringer Gjør det du følere selv er riktig Poster den her som anonym, så jeg slipper å ha den i mine innlegg (no offence) + at jeg slipper å bli stempla, men det har jeg vel allerede blitt her inne Ingen fare for at han blir noe annet enn en x! han bor i andre enden av landet, og vi har ikke møttes på mange år. Men jeg er ikke så giret på ons med en random fyr jeg møter på byen, men en dame har da behov, og han er et bra alternativ:p
Steinar40 Skrevet 21. oktober 2011 #5 Skrevet 21. oktober 2011 Kaste bort min tid på en "has been" (ex) er det siste jeg kunne tenke meg å gjøre. 4
lys Skrevet 21. oktober 2011 #6 Skrevet 21. oktober 2011 Kaste bort min tid på en "has been" (ex) er det siste jeg kunne tenke meg å gjøre. Sex er da ikke bortkastet tid! 4
Gjest Gorgonzola Skrevet 21. oktober 2011 #7 Skrevet 21. oktober 2011 Kaste bort min tid på en "has been" (ex) er det siste jeg kunne tenke meg å gjøre. Sex er da ikke bortkastet tid! For enkelte er det åpenbart sånn........
Steinar40 Skrevet 22. oktober 2011 #10 Skrevet 22. oktober 2011 For enkelte er det åpenbart sånn........ Det er egentlig ganske morsomt å se at de fleste kvinner innbiller seg at de er Guds gave til mannen
Gjest Gorgonzola Skrevet 22. oktober 2011 #12 Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Det er egentlig ganske morsomt å se at de fleste kvinner innbiller seg at de er Guds gave til mannen :nei: Steinar40, her bommer du grovt. Kvinner gjør hva de kan, og ikke kan, for å forsøke å fremstå som mest mulig interessant og attraktiv, både i venninneflokken (eller kanskje helst der) men også i forhold til menn. Kvinner er genetisk programmert med et "jeg vil at du skal legge merke til meg (aka åssen jeg ser ut)"-gen. En mann derimot - han kan labbe nedover byens hovedgate, i joggebukse, sokker i sandalene, utvaska fillete T-skjorte med ølmage og hentesveis og seriøst mene at han faktisk er Guds gave til kvinnen. Endret 22. oktober 2011 av Gorgonzola 1
Steinar40 Skrevet 22. oktober 2011 #13 Skrevet 22. oktober 2011 :nei: Steinar40, her bommer du grovt. Kvinner gjør hva de kan, og ikke kan, for å forsøke å fremstå som mest mulig interessant og attraktiv, både i venninneflokken (eller kanskje helst der) men også i forhold til menn. Kvinner er genetisk programmert med et "jeg vil at du skal legge merke til meg (aka åssen jeg ser ut)"-gen. En mann derimot - han kan labbe nedover byens hovedgate, i joggebukse, sokker i sandalene, utvaska fillete T-skjorte med ølmage og hentesveis og seriøst mene at han faktisk er Guds gave til kvinnen. At det finnes mange blåste mannfolk skal jeg dessverre måtte gi deg helt rett i hehe Og akkurat dette er forsåvidt en STOR del av denne problematikken også. Det finnes nemlig kvinnelige individer som seriøst mener man skal være takknemlig når man har "fått" sex av de. Og årsaken til denne irriterende og misforståtte innstillingen, er åpenbart idiotisk oppførsel av andre mannfolk som disse kvinnelige individene har involvert seg med tidligere. Men det var vel selvfølgelig litt drøyt å påstå at de fleste kvinner har denne innstillingen - håper jeg ihvertfall
Gjest Marregutt Skrevet 23. oktober 2011 #14 Skrevet 23. oktober 2011 :nei: Steinar40, her bommer du grovt. Kvinner gjør hva de kan, og ikke kan, for å forsøke å fremstå som mest mulig interessant og attraktiv, både i venninneflokken (eller kanskje helst der) men også i forhold til menn. Kvinner er genetisk programmert med et "jeg vil at du skal legge merke til meg (aka åssen jeg ser ut)"-gen. En mann derimot - han kan labbe nedover byens hovedgate, i joggebukse, sokker i sandalene, utvaska fillete T-skjorte med ølmage og hentesveis og seriøst mene at han faktisk er Guds gave til kvinnen. det er fordi vi er guds gave til kvinnen. hvem holder ellers bilen i orden og husveggen nymalt?
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2011 #15 Skrevet 24. oktober 2011 Han er ellers en vrien kar, som jeg egentlig ikke vet om jeg vil ha noe kontakt med. Om jeg kjente en vrien kar som jeg egentlig ikke ville ha kontakt med så hadde jeg garantert ikke hatt kontakt med ham. Ikke vanskeligere enn det. Det finnes massevis av flotte menn, så hvorfor kaste vekk tid og energi på en du egentlig ikke liker? Råd fra en kvinne til en annen, ikke involver deg med en du egentlig ikke ønsker å involvere deg med. Hvorfor i all verden skulle du, liksom???
MissStiles Skrevet 24. oktober 2011 #16 Skrevet 24. oktober 2011 Tråden er ryddet pga avsporing. MissStiles, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå