Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alltid en risiko selvsagt - og man må ta sjansen på at det kan hende det ikke blir helt hva man tenkte seg :eeeh:

Noen som vet hvor lenge man må vente før man evt farger det på nytt? Uten å miste hårdotter i fleng? Håret mitt har alltid tålt endel av kjemiske greier, så overfølsom er jeg neppe...

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

jeg farget håret mitt to dager etter jeg farget det første gangen, siden jeg ikke var fornøyd. Det gikk helt fint, men de anbefaler vel at en venter en god stund.

Skrevet

Takk for råd!

Det er ikke sikkert jeg kommer til å gjøre det, emn veldig greit å vite. Det ble en ganske "munter" farge, skjønner du :ler2: Vel, det matcher fargen på nyttårskjolen min i hvert fall :ler:

Skrevet

Frisøren min bommet på hårfargen min en gang, og jeg endte opp med en slags gulrotfarge i etterveksten på mitt ellers brune hår :-? Hun farget håret om igjen umiddelbart, og det gikk ihvertfall helt fint.

Skrevet

Når jeg har vært hos frisøren og herja ganske mye med håret mitt, har de anbefalt meg å kure det masse og vente to uker før jeg går gjennom en ny fargeprosess....

Gjest Madam Felle
Skrevet
Takk for råd!

Det er ikke sikkert jeg kommer til å gjøre det, emn veldig greit å vite. Det ble en ganske "munter" farge, skjønner du  :ler2:  Vel, det matcher fargen på nyttårskjolen min i hvert fall  :ler:

kanskje du skulle vente til etter nyttår da? :sjarmor:

Skrevet

kanskje du skulle vente til etter nyttår da? :sjarmor:

Ja, det an hende. Får se hvordan det ser ut etter noen vasker - foreløpig kan jeg se sånn ut - i anledning den lilla advensttiden :ler:

Skrevet

Det sies vel man skal vente hvertfall 2 uker, men jeg har farga på nytt etter få timer og det gikk fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...