Gå til innhold

Jeg holder på å dø.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tips for å bli kvitt støl-het godtas med stooor takk!

Jeg var på shopping med en venninne i går, gikk rundt omkring i karl johan, på oslo city og majorstuen fra 11 - 19.00, med spisepauser så klart. Masse opp og ned, og har blitt sykt støl fra midjen og ned, klarer nesten ikke gå uten at jeg bare må sette meg ned igjen, haha! Shopping er ekstrem sport.

Skal henge med en annen venninne i morgen, så tips for å bli mindre støl, takk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tips for å bli kvitt støl-het godtas med stooor takk!

Jeg var på shopping med en venninne i går, gikk rundt omkring i karl johan, på oslo city og majorstuen fra 11 - 19.00, med spisepauser så klart. Masse opp og ned, og har blitt sykt støl fra midjen og ned, klarer nesten ikke gå uten at jeg bare må sette meg ned igjen, haha! Shopping er ekstrem sport.

Skal henge med en annen venninne i morgen, så tips for å bli mindre støl, takk?

Det går ikke. Dessverre. Det er som oftest verst 48 timer etter treningen. Det skyldes små rifter i muskelfibrene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da.. be kjæresten din massere deg ;)

Om jeg hadde en så!

Rastl0s: Jeg trener, og spiser sunt allerede. Men har vært syk i nesten en måned nå, så har ikke akkurat vært i form til å trene i det siste o; ts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er da bare digg å være støl! :nigo:

Ellers er tipset mitt å legge deg i badekaret!

Noen ganger så :) Men ikke når jeg endelig skal sosialisere meg :fnise:

Og det frister, tror jeg skal legge meg i badekaret før jeg legger meg.

:) ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter sisttalende. Når jeg er veldig støl tar jeg alltid en lett joggetur, og en laaang strekk-økt etterpå. Det hjelper mye.

Ellers kan du sikkert ta en parasett eller to, det hjelper godt mot smerter i musklene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter sisttalende. Når jeg er veldig støl tar jeg alltid en lett joggetur, og en laaang strekk-økt etterpå. Det hjelper mye.

Ellers kan du sikkert ta en parasett eller to, det hjelper godt mot smerter i musklene.

Uttøying kan få ned tonusen (anspentheten) i muskulaturen noe. Å være støl er derimot noe annet; da har du bedrevet aktivitet som er uvant hardt for musklene, og det blir små rupturer i muskulaturen. Hvis du har trent så hardt at det skjer, så vil tøying bare forverre skaden.

Det eneste som hjelper er å ta tida til hjelp. Ta det litt pent nå et par dager, så er du over det verste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...