AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #41 Skrevet 30. november 2011 Fordi du er med på å finansiere det de holde på med ved å kjøpe produkter derifra, uansett hva du kjøper. Men jeg trodde Fjällräven skulle være ganske dyrevennlige?
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #42 Skrevet 1. desember 2011 Jeg har nå åpnet en nettbutikk, der jeg selger økologiske klær. Som blant annet hemp hoodlamb jakker. www.ecologic.no :D Innlegget ditt er rapportert! Dette er andre gang du prøver å reklamere for din egen nettside her - det er ikke lov! Hvordan i all verden kan du tro at dette er greit??? 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #43 Skrevet 1. desember 2011 Spurte i en annen tråd men fikk visst ikke noe svar. Altså, kan jeg bruke min gamle fjellanorakk med ulveskinn på hetten i skiløypen uten å bli overfalt av pelsmotstandere? Om det da blir noe snø i fjellet på vestlandet i vinter.
Gjest Tigress Skrevet 1. desember 2011 #44 Skrevet 1. desember 2011 For noen ja. Jeg har vært mye på tur på vidda, men aldri med dun, uten å fryse eller bære tungt. Nett. Du kan klare deg utan dun, eg ikkje.
Gjest Tigress Skrevet 1. desember 2011 #45 Skrevet 1. desember 2011 Spurte i en annen tråd men fikk visst ikke noe svar. Altså, kan jeg bruke min gamle fjellanorakk med ulveskinn på hetten i skiløypen uten å bli overfalt av pelsmotstandere? Om det da blir noe snø i fjellet på vestlandet i vinter. Jadda, ikkje noko problem. Virkar ikkje som om det er så mange pelsmotstandarar i skiløypene. Eg har i alle fall aldri truffe nokon, og eg brukar både ulvepels og dun.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #46 Skrevet 1. desember 2011 Jadda, ikkje noko problem. Virkar ikkje som om det er så mange pelsmotstandarar i skiløypene. Eg har i alle fall aldri truffe nokon, og eg brukar både ulvepels og dun. er vel de færreste av pelsmotstanderne som faktisk går til angrep med folk som har pels. Jeg er ofte i skiløypene men kjører det forbi noen med pels på jakka så setter jeg jo ikke i gang med å fotfølge og overfalle. Ei heller går jeg rundt med et malingspann i anorakklomma :D
ninuska_ Skrevet 1. desember 2011 #47 Skrevet 1. desember 2011 Tråden er ryddet for reklame, og innlegg fjernet som et ledd i ryddingen, ninuska_, mod
KikiEco Skrevet 2. desember 2011 #48 Skrevet 2. desember 2011 Hva med å sjekke Etsy.com? Mange selgere der er opptatt av dyrevennlige klær.
teatimee Skrevet 17. september 2013 #49 Skrevet 17. september 2013 Prøver å gjennopprette diskusjonen i tråden her:) Mange fine forslag, som Fjellreven og Hemp-jakker (noen som vet hvor de selges i Oslo forresten?) Men kanskje noen vet om andre forslag også?(Er jo 2 år siden det ble skrevet noe her sist).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå