Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei! Vi skal leie en Akta Graco bilstol til gutten vår, men dette merket har jeg i grunn ikke hørt om. Hadde tenkt å leie Maxi Cosi som damen i butikken sa også kunne leies, men etter å ha sjekket opp så var vist dette feil. Så da er alternativet Akta Graco. :)

Den ser grei ut, og vi skal ha med base. Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akta graco er et veldig kjent og annerkjent merke som ofte har gjort det bra i tester

Skrevet

Akta graco er et veldig kjent og annerkjent merke som ofte har gjort det bra i tester

Så flott! Ble litt skeptisk da jeg selv aldri har hørt om det, men synes absolutt de så ut til å være på lik linje med Maxi Cosi. :)

Vi orker ikke å kjøpe et bilsete som må byttes ut fort uansett. Betaler bare 600 for seks måneder. Skulle vi ha behov for den første bilstolen enda en stund, så får vi låne Maxi Cosien til et vennepar som har en gutt på fire måneder nå. Så da sparer vi en del penger. Investerer heller i et eget bilsete når vi skal gå over til den større varianten. :)

Gjest pysepusen
Skrevet

Vi hadde det setet og var kjempefornøyde! Hadde vi hatt Maxi Cosi som jeg ville ha så hadde vi måttet bytte fra babysetet mye tidligere for dette er litt større :) Og ikke minst så har det gjort det bra i tester.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...