aglaea Skrevet 21. oktober 2011 #1 Del Skrevet 21. oktober 2011 Jeg skal lage en rett (rettere sagt, det er en paste fra krukke) som man må tilsette kokosmelk, litt grønnsaker, olje og palmesukker til. Jeg har ikke sett noe palmesukker i de vanlige butikkene. Går det an å bytte det ut med noe? Jeg har brunt Demara sukker (rørsukker), kan man bruke dette istedenfor? Synes det er litt dumt å kjøpe sånt, når det ikke er noe som kommer til å bli brukt særlig mer enn den ene gangen (sånn som med Demara sukkeret jeg kjøpte :gjeiper: ). Noen som har peiling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 21. oktober 2011 #2 Del Skrevet 21. oktober 2011 http://mjuuugly.blogg.no/1295570893_litt_om_palmesukker_.html Jeg ville bare brukt helt vanlig brunt sukker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aglaea Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 21. oktober 2011 OK, takk:) Jeg tror jeg bare prøver brunt sukker. Er forresten Phangan curry jeg skal lage:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mubba Skrevet 21. oktober 2011 #4 Del Skrevet 21. oktober 2011 Næmmen, link til innlegget mitt! :D Bruk brunt sukker det. Palmesukker har kraftigere smak, men kan minne om brunt sukker på smak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå