bjaaarne Skrevet 21. oktober 2011 #1 Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Hei og Hå! Jeg har sett meg ut en jente som virker veldig interessant, søt og snill som jeg tenkte å legge inn litt aksjer hos for å se om det gir noen vinst! Hun jobber på ett sted som jeg er innom å handlerav og til og er en sånn typisk kassadame som man ofte faller litt lett for. Vi har småpratet litt før, ikke så mye men nok til at jeg synest hon er morsom og jeg har lyst å bli bedre kjent med henne. Jeg har nå tenkt ut en plan for å mer av hennes oppmerksomhet og kanskje få henne til å forstå at jeg er interessert, og det er nettopp denne planen jeg trenger litt tilbakemeldinger fra jenter på. Siden hon jobber på en bokhandel tenkte jeg å stikke innom rimelig ofte å kjøpe ett viskelær eller en blyant eller noe sånt, rimelig frekvent i en periode. Vi tro at hon da etter 3-4 blyantkjøp fatter at jeg ikke egentlig trenger flere blyanter........ Når jeg gjør desse kjøpene kommer jeg å småprate litt noe som jeg er ganske flink til og jeg har ingen intensjoner om å være alene, men kommer å ha med meg kollegaer slik at jeg ikkee fremstår som en loner i desperat behov etter ny bekjente eller noe i den dur Etter noen blyantkjøp tenkte jeg å slenge over en lapp med en liten forklaring til blyantkjøpene og at jeg virkelig ikke trenger flere blyanter da jeg ar ett lager for flere år og at kunne tenkt meg å¨bruke pengene på å kjøpe en kaffe til henne istedet (eller noe sånt), og slenge med et telefonnummer på lappen. Jeg drar sefølgelig umiddelbart etter jeg gir henne lappen (sammen med betaling eller noe) slik at hun ikke får lest den mens jeg er der. Så drar jeg hjem, krysser fingerene og stirrer på mobilen ihåp av at hun skal høre av seg. Hva synest dere? teit? kult? bra? dumt? skal jeg gå for det? Endret 21. oktober 2011 av bjaaarne
makkapakka Skrevet 21. oktober 2011 #2 Skrevet 21. oktober 2011 hadde lurt på om du var riktig navla.. Gå en gang til alene, kjøp blyanten din, si du liker henne og kunne tenke deg å ta en prat over en kopp kaffe en dag. Hvis du er noe til mann! 4
Gjest Cecilia L Skrevet 21. oktober 2011 #3 Skrevet 21. oktober 2011 Bra plan, spør du meg. Romantisk og litt gammeldags. Og tenk hvilken historie om det blir dere to! Så kjør på! Og husk å oppdatere oss om hvordan det går, da...
Gjest Setareh Skrevet 21. oktober 2011 #4 Skrevet 21. oktober 2011 (endret) føler at jeg ser på en film fra 50 tallet du er utrolig søt! men tror du ikke det blir litt kjedelig for henne å deg å springe fram å tilbake å kjøpe blyanter?? du kan kjøpe blyanten, også kan du gi henne lappen på første forsøk liksom?? Og tenk at hun aldri sender deg melding da, tror du ikke det blir kleint for deg å komme tilbake? det er best at du spør henne der og da, og glemmer den blyant greia. lykke til Endret 21. oktober 2011 av Setareh 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #5 Skrevet 21. oktober 2011 Ah, ja!! Romantisk og på gamlemåten denne likte jeg. Hadde sikkert undret meg om det var jeg som var jenta, men riktignok på en bra måte. Tror jeg hadde undret meg nok til å ta kontakt. Men det spørs jo selvfølgelig på hvor modig hun er og da
Hoppetaujenta Skrevet 21. oktober 2011 #6 Skrevet 21. oktober 2011 Riktig søtt. Vi får håpe at hennes mann også syns det samme.
Lady La-Laa Skrevet 21. oktober 2011 #8 Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Er det ikke bedre at du spør henne direkte (en av de gangene du er innom) om hun kunne tenkt seg og blitt med ut på en kaffe?? Jeg hadde nemlig ikke ringt om jeg bare hadde fått "tilnærmelse" på en lapp + et telefonnummer, når vedkommende istedenfor å levere lappen bare kunne spurt meg rett ut. Endret 21. oktober 2011 av Lady La-Laa 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #9 Skrevet 21. oktober 2011 Hehe, så søtt Vet du at hun er singel? Jeg er litt usikker på om hun kommer til å huske at du kjøper blyanter hver gang? Hun ekspiderer jo mange i løpet av en dag. Og jeg ville ikke ha skrevet at du heller vil bruke pengene på å kjøpe kaffe til henne.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #10 Skrevet 21. oktober 2011 Jeg tenker at en lapp er ok, for da slipper hun å tenke over det mens hun er på jobb, har andre kunder rundt ol.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #11 Skrevet 21. oktober 2011 lapp er super, skulle ønske sånn skjedde med emg når jeg jobbet i butikker
Gjest Solmåne Skrevet 21. oktober 2011 #12 Skrevet 21. oktober 2011 Ærlig talt så hadde jeg tenkt ugler i mosen allerede etter de første besøkene hvor du hadde kjøpt blyant og tenkt: Hjelp, en ny butikkstalker på gang? Og om du i tillegg hadde sendt lapp med spørsmål om å ta en kaffe eller noe så hadde jeg faktisk blitt veldig ubekvem. Når jeg er på jobb så er jeg på jobb. Jeg er ikke på jobb for å bli personlig kjent med kundene, men for å gjøre oppgavene mine på en profesjonell måte. Det er iallefall viktig for meg å ha en klar grense der. Alle kunder som har spurt om nummeret mitt, eller om vi skal finne på noe etter jobb har blitt avslått. Jeg tviler på at det blir suksess. Det virker søtt, ja. Men ikke for jenta i kassen som faktisk ikke har noe sted hun kan "gjemme" seg. Men for all del... finn ut om hun virker interessert De fleste jeg kjenner som jobber i butikk er stikk motsatt. 3
Raven Emerald Skrevet 21. oktober 2011 #13 Skrevet 21. oktober 2011 Spør henne heller om hun vil snakke om blyantene dine over en kaffe. Leste i tebladene mine at det var veien å gå. 1
bjaaarne Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #14 Skrevet 21. oktober 2011 Wow! takk for overveldende respons :D Vel jeg ser ingen ring på fingeren så da er det umulig å vite om hun er single eller ei og da må man vel ha lov å prøve? Om jeg finner ut at hun ikke er single stopper jeg sefølelig! Dessuten vil jeg ikke sette henne i en lei situasjon ved å spørre henne rett ut og foran kunder og medarbeidere, for all del kan hun til og med date en annan som jobber der, å de kunne fort blitt litt kjedelig for begge. Men om hun ikke synst det er romantisk eller at det ikke er en morsom måte å gjøre det på, så passer vi sikkert ikke så bra sammen uansett, så jeg føler ikke at jeg har så mye å tape på at hun ikke hører av seg. Om hun ikke hører av seg, kommer jeg trolig ikke det første besøket på bokhandelen bli noe jeg ser fram til, men det går vel seg til det også vil jeg tro Men vi får ser hvordan jeg gjør det angående antall blyantkjøp før jeg kjører inn nådestøtet (gir henne lappen), siden det var litt forskjellige meninger om det her :D Planene kan jo også endre seg underveis, må jo se hvordan hun reagerer, nå har jeg ikke jobbet i butikk før, men man legger vel merke til litt underlige handlevaner eller?
bjaaarne Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #15 Skrevet 21. oktober 2011 SolMåne: dine meninger har blitt tatt til ettertanke
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #16 Skrevet 21. oktober 2011 du skulle visst hvor i bergen hun bor da:)
bjaaarne Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #17 Skrevet 21. oktober 2011 du skulle visst hvor i bergen hun bor da:) Nå tviler jeg på at hun bor i Bergen, da har hun isåfall mye lengre pendling til jobb enn hva som er normalt/forsvarlig Men hvorfor Bergen? Bor alle søte kassadamer i Bergen?
Hoppetaujenta Skrevet 21. oktober 2011 #18 Skrevet 21. oktober 2011 Bjarne høres ut som at han kommer fra Bergenstraktene når han skriver, hehe... 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #19 Skrevet 21. oktober 2011 Nå tviler jeg på at hun bor i Bergen, da har hun isåfall mye lengre pendling til jobb enn hva som er normalt/forsvarlig Men hvorfor Bergen? Bor alle søte kassadamer i Bergen? AB ovenfor sa det sikkert på grunn av at du skriver "hon" istedetfor "hun", noe som bergensere sier
bjaaarne Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #20 Skrevet 21. oktober 2011 AB ovenfor sa det sikkert på grunn av at du skriver "hon" istedetfor "hun", noe som bergensere sier HAHA! "tidig" Vel, jeg kommer nok ikke fra Bergen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå