AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #1 Skrevet 21. oktober 2011 Var på Tori Amos konsert i går. Fantastisk fascinerende dame, og selv om hun ikke spilte mange låter jeg har hørt før, er hun vel også den eneste artisten jeg kunne hørt på i timesvis uten å ha hørt en eneste låt fra før. Konserten var veldig bra, men hadde nok blitt en sekser på terningen for min del dersom jeg hadde hatt et sted å sitte - og også muligheten til å se litt bedre. Vi kom for sent rett og slett, og hadde vanvittig dårlig ståplass helt bakerst (like ved baren og sammen med fulle folk som skravlet for mye). Når bør man være på Sentrum Scene for å få plass på galleriet?
Dragonfly84 Skrevet 21. oktober 2011 #2 Skrevet 21. oktober 2011 Jeg har ofte kommet ca et kvarter før dørene åpnes og fått stå på første rad, fordi alle vil sitte på galleriet. På første rad ser man hvert fall innmari bra! Har aldri sitti på konsert, føler ikke det blir samme konsertopplevelse da, men jeg vil tippe at en time før dørene åpnes holder i de fleste tilfeller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå