Gå til innhold

Festlokaler i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er en av disse som planlegger lavbudsjettsbryllup :)

Jeg og forloveden vil aller helst at flest mulig skal få lov til å være med, uten at vi begrenses av økonomi :yvonne:

Så det jeg lurer på er om noen har tips til rimelige lokaler i Oslo? Vi ønsker et lukket lokale, så har ikke behov for at det skal være en bar der eller noe sånt.

På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en venninne som giftet seg på Ormøya velhus (tror jeg det het). Det er iallefall på Ormøya. Tror ikke det var så dyrt, og tror det var valgmuligheter iforhold til om man ville selv stå for mat, ha servering osv.

det var et hyggelig sted:-)

Skrevet

Jeg klarer ikke å komme på hva det heter, men ligger rett ved Aker Sykehus. Det er et flott hvitt hus med plass til 55 stk, tror prisen lå på 6-8000 avhengig av hvor lenge man skulle ha det.

Skrevet

Jeg klarer ikke å komme på hva det heter, men ligger rett ved Aker Sykehus. Det er et flott hvitt hus med plass til 55 stk, tror prisen lå på 6-8000 avhengig av hvor lenge man skulle ha det.

Lokalet du sikter til er sikker Disen gård. Veldig populært, så lønner seg å være tidlig ute med bestilling. Flott hage, flere som har hatt selve vielsen i hagen. Kjøkken slik at man kan lage egen mat og man kan ta med egen alkohol.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...