Gå til innhold

Dagkrem med solfaktor

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en jente i midten av 20-årene som trenger en ny fuktighetskrem til ansiktet. Huden min er fuktfattig, og får lett kviseutbrudd av dårlige kremer. Jeg vil gjerne ha en dagkrem med solbeskyttelse for å forhindre aldringstegn. Den skal være til bruk nå på høsten og vinteren, så det skal altså ikke være en solkrem, men en dagkrem med faktor. Hvis det er noen som har forslag til en krem som kunne passe til meg, så ville jeg sette stor pris på det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig fornøyd med hudpleien fra Boots Apotek. Ta en prat med de og få veiledning. Alternativt se på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første som slår meg er green people sin vitamin fix, som er en organisk dagkrem med spf 15. Den er ikke laget spesifikt for uren eller fet hud, men skal passe de fleste typer med untak av de mest ektreme i "begge leirer". Denne tetter ikke porer :) Den andre jeg tenker kan passe er Korres sin Oak dagkrem, som er en lett emulsion i pumpeflaske med spf 10. Denne fikk jeg en lite prøvepose på for litt siden, nok til noen dager og ble overasket over hvor mye fukt den gav til å være så lett. Jeg har fet og uren hud, men blir lett fuktdattig om vinteren og denne gjorde meg verken, blank, uren eller fremhevet tørrhet. Oak serien er laget spesielt til de som ønsker en "første" krem mot aldring, dvs at den er forebyggende, men ikke proppet fult av aktive ingredienser vi ikke tenger før om noen år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Takk for svar! :) Jeg fant ikke Green People Vita Min fix med solfaktor, men jeg fant en som het Green people day solution med solfaktor, var det den jeg burde prøve? Er det flere som har forslag? Trenger ikke tenke på at det skal være tilpasset hudtypen min slik jeg beskrev den, bare si hva dere bruker og er fornøyd med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daenerys

Origins VitaZing! Har samme hudtype som deg, og denne passer meg perfekt. Spf 15, og så gir den et lite hint av farge. Veldig bra i vintermnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...