waco Skrevet 16. mai 2002 #1 Skrevet 16. mai 2002 Stadig flere jenter driver å putter i seg likegyldihetsdopet hyppere på nachspiel.... hvorfor dette sjekketrikseriet? Dette voldtektsdopet inntar kvinner altså frivellig.... jeg har sett meg lei av denne formen for ansvarsfraskivelse..... Jenter må begynne å ta handling for det dem gjør.... hvorfor så mange ungpiker som velger den letteste vei for sin samvittighet? Damer på fylla er en ting....jenter på hyppere en uting! Jenter si nei til hyppere, trekantene kan du ta nyktre! Waco (til mod, dette er faktisk et godt råd, plz ikke slett)
ivanka Skrevet 16. mai 2002 #2 Skrevet 16. mai 2002 rohypnol det nye nachspiel-dopet? hva er galt med hasj?
Hedda-78 Skrevet 16. mai 2002 #3 Skrevet 16. mai 2002 Vel, eg har i allefall aldri tatt sovepillar for å bli i festhumør. Kan ein ikkje ha det gøy på fest utan pillar, bør ein kanskje skaffe seg nye, artigare vennar å feste med?12
waco Skrevet 16. mai 2002 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2002 Hallo, når jeg sier det er mange jenter som spiser hyppere...... Så mener jeg det er feil! Og jeg VET det er mange jenter som putter i seg likegyldighetsdopet....
Hedda-78 Skrevet 16. mai 2002 #6 Skrevet 16. mai 2002 Korleis klarte du å tolke innlegga over her til at vi trudde du meinte det var RETT? Det har ingen påstått at du meiner....12
waco Skrevet 16. mai 2002 Forfatter #7 Skrevet 16. mai 2002 Hallo, kveruleringsjente!!! Hvor er du fra forresten, tenkte på dialekten...
Hedda-78 Skrevet 16. mai 2002 #8 Skrevet 16. mai 2002 Vel, du er ikkje den som kan rope høgast om kverulering, akkurat... Eg skriv nynorsk, og er vokst opp i "Ivar Aasen-land", men det er heilt utanfor tema.....12
ElleVille Skrevet 16. mai 2002 #9 Skrevet 16. mai 2002 *ler* Waco, pokker heller, var det ingen som ble provosert av innlegget ditt? Betyr det at du er for at jenter (eller folk generelt, kanskje) putter i seg dritt?12
waco Skrevet 16. mai 2002 Forfatter #10 Skrevet 16. mai 2002 Amanda!!! Jeg provoserer ikke hele tiden da seff.... Men siden du liker provikasjoner, så motargumenter meg da..... på følgende tekst... Før i tiden, da hadde vi respekt for damene. Dengang behandlet vi damer som damer, man sa ;"hysj det er damer tilstede", man holdt damer unna politiske og kulturelle spørsmål, dersom man hadde lyttet til damene hadde det sikkert blitt mange rare landegrenser og samfunn. Vi måtte engang bruke kjepp på kvinner som maste eller stilte spørsmål ellers hadde vi aldri kunnet reist noen pyramider eller den kinesiske mur.... kvinnen ville sett på all den lidelse det påførte folk. Derfor må vi prøve å forstå fordelene ved at man setter kvinner på plass! For at vi skal få en dynamisk og godt samfunn er det meget viktig at damer har lite å si, det blir lite gjort når kvinner vil bestemme. Menn foren Eder, når spetakkelet skriker og venninnene hennes truer deg, siden det ikke er pent å slå dama, hva hindrer Eder å si ;"Slå du min dame, så slår jeg din!"? Vi må samarbeide litt mer, dette er veldig viktig dersom man vil ha en lys fremtid.... Hvis dere tenker dere godt om så vet dere at dama alltid tar siste stikk. Waco *bøttestein*
ElleVille Skrevet 16. mai 2002 #11 Skrevet 16. mai 2002 Hehe, Waco, sorry men jeg gidder ikke motargumentere siden mitt syn på saken er opplagt. Jeg ser heller ikke at noen kan skrive slikt uten å ønske å provosere, så det var nok en aldri så liten bløff. Det som er litt interessant, er at du veldig ofte har en kjerne av sannhet i det du skriver. Akkurat som når vi diskuterte voldtekt - det du legger frem som hovedpoeng, er ofte en veldig viktig side av saken, men er helt på trynet som, altså hovedpoeng. Her er poenget ditt at mange damer bryr seg for mye om andre mennesker, til at det kan få noe som helst gjort. Vel, jeg tror kanskje kvinner ville ha brukt andre metoder til eksempelvis bygging av pyramider. Det vil si ikke å tvinge andre "underlegne" - bruke makt, men bruke ressurser mer fornuftig. Pyramider er et litt søkt eksempel, men om vi trekker paralleller til prosjekter og hendelser i dag, om ikke annet. Men, dette er jo en tåpelig generalisering. Joda, kvinner og menn har generelt sett forskjellige sider, og det er jo det vi idag legger vekt på å likestille - å sette pris på forskjellene. Jeg tror derfor det er fordelaktig med både kvinner og menn der "noe skal bli gjort". Det er fordi kvinner kanskje passer på at alle nødvendige hensyn tas, og menn får utført det. Den vet jeg var MEGET drøy, og vurderer å omskrive den, men alt jeg skriver nå er i forhold til ditt kvinnesyn (eller hvilket du ønsker å fremstå med). Nemlig at det er forskjeller på kvinner og menn, og det er en god ting. Samarbeid er nøkkelen. 12
waco Skrevet 16. mai 2002 Forfatter #12 Skrevet 16. mai 2002 Sant det... Bare synd at en del damer liker å kneble meningsmotstandere.... jfr....45% av innleggene mine har blitt sensurert... nesten alle trådene mine har fått hengelås.... Det er latterlig.... hallo... et diskusjonforum på internett kan sammenlignes med et utall av forskjellige røtter....som alle utvikler seg i hver sin retning... den ene tråden er begynnelsen på den neste...et diskusjonforum skal være en evig dynamisk bevegelse hvor standarder og meninger skal fritt utveksles... jeg blir sensurert da jeg skrev at en pakistanergjeng kan rane.... HALLO!!! Alle må vel forstå at jeg ikke mener alle pakistanergjenger.. men noen kan det...... derfor mener jeg det er HELT FEIL Å STENGE TRÅDER.... Hvor ble det av den levende debatten? Hvorfor kan man ikke motargumentere... å låse andres meninger er fortid... og gestapo (moderatorer) her...er værre enn kulturrevulusjonen Mao satte igang i Kina... 1. Dersom alt jeg sier er tull trenger ingen bry seg. 2. Men mennesker blir provosert, og man kan ikke bli provosert av ting som ikke har et lite snev av sannhet i seg.... At damer er vanskelig vet jeg jo... fordi... Hvis jeg kommer med en påstand... f eks alle norske damer er feite horer... så blir damer sure... hadde jeg skrevet... alle norske damer er slanke jomfruer hadde ingen trodd meg.... Damer tror det værste om seg selv.. de mistolker og tillegger meg egenskaper jeg ikke engang visste jeg hadde.... galskap.... Hva kommer det av at ei jente kan bli sur hvis jeg kommer med min høyst personlige subjektive mening at damer som er feite spiser bløtkake, så blir faktisk damer sure????? De tar seg nær av det.... Jeg hadde ikke blitt irritert om noen hadde sagt at alle menn er duste, dumme, sleipe, lure, kåte, voldektsmenn eller utro... Javel, hadde jeg sagt....vel vitende om at ingen her kjenner meg personlig... Mange her har prøvd å analysere meg... mange innlegg er som følger..."waco skriver verken morsomt, provosernde eller godt"... neivel...det vet jeg vel...men skal jeg utelukkes fra debatten fordi at jeg ikke behersker teksten magi perfekt??? Det er jo helt sinnsykt... hvorfor skal damer analyserer HVORDAN jeg skriver en tekst, istedefor HVA jeg skriveR???? Har alltid lurt på det.... Og jeg må bare beklage at jeg ikke er like flink til å uttrykke meg.... men en ting skal jeg litt ros for... jeg har aldri.. og da mener jeg aldri... kritisert en annens person metode å fremlegge sine argumenter..... Satt på spissen, hvordan jeg skriver skal altså utelukke meg fra debatten? Så amanda... hvorfor er damer så nærtagende??? Waco ps, og for å være helt ærlig, så er vel de fleste av dere litt småleie av kviseproblemer, bryllupsfotografer, utroskap og orgasmeproblemer???
Hedda-78 Skrevet 16. mai 2002 #13 Skrevet 16. mai 2002 Waco, du motsei deg sjølv tusen gongar når du, i din eigen tråd, ikkje klarer å halde det til temaet, som var rohypnol. Herved har du spolert alle dine sjansar til å påstå at jenter ikkje klarer å halde seg til temaet, når du sjølv gjer det samme. Einig? Og nei, ei gifteklar jente blir aldri lei av å diskutere bryllupsbilder, på same måte som ein kåt mann aldri blir lei av å snakke om truselause jenter.12
ElleVille Skrevet 17. mai 2002 #14 Skrevet 17. mai 2002 Waco, mener du jeg liker å "kneble meningsmotstandere"? Synes du jeg prøver å kneble deg? Dette med at du blir sensurert - det skal jeg ikke legge meg opp i, for det er heldigvis ikke min jobb. Men det er lov å vise hensyn. Å vise hensyn er ikke det samme som å holde inne meninger. Når det handler om sensitive temaer, så er det nok en fordel å behandle det som akkurat det - å snakke generelt om pakistanere for eksempel (som det fra før av er et problem at omtales i generell form), vil naturlig skape reaksjoner. Jeg synes selv reaksjoner kan være morsomt, men det spørs litt på hvilke områder. Du kan godt snakke generelt om ting, men jeg setter iallefall pris på om folk gidder å legge litt mer bak utsagn når det gjelder mennesker. Som faktisk har følelser og evne til å lese. ...så klart damer er vanskelige. Hadde det vært interessant med individer som ble satt ut av en fotballkamp og kun hadde èn tanke i hodet på en gang? Det er da en grunn til at du er heterofil, lille mann. Jeg føler meg ikke truffet av noe særlig av det du skriver, derfor kan jeg heller ikke gi deg noe godt svar på hvorfor andre blir det. Og reagerer deretter. Om du kaller alle norske kvinner for feite horer, så kaller du jo samtidig meg som en feit hore. Jeg vet jeg er hverken feit eller horete, og tar det ikke til meg. Jeg føler likevel jeg har min fulle rett til å fortelle deg at jeg vil ha meg frabedt å bli kalt hore. Slenger du ut en påstand, må du også tåle å få svar. Det betyr ikke at det har en rot av sannhet i seg - det betyr bare at jeg krever en smule respekt. Du skriver at mange har forsøkt å analysere deg - tipper du mener jeg er en av dem. Jeg valgte å skrive en egen tråd til deg, siden jeg ble så oppgitt over måten du uttrykte deg på. Både du og jeg vet at du skriver provoserende med vilje, og at det ikke er din skrivemåte i seg selv jeg kritiserer. Grunnen til at "vi" - jeg, kanskje er mer opptatt av hvordan du skriver enn hva du skriver, er at det er tydelig at du selv legger mest vekt på hvordan du skriver - nemlig for å få "masse sure nærtagende kjerringer" til å få igang en helvetes debatt der du vrir svarene til det hele blit enda heftigere. Greit nok, men da jeg kritiserte deg nådde det en topp med et utsagn jeg syntes var helt uakseptabelt, for moro skyld eller ei, spiller ingen rolle! Så, hvorfor er damer så nærtagende? Jeg føler meg ikke så nærtagende, jeg. Jeg bruker kun min rett til å si hva jeg vil, når jeg vil. Akkurat som deg Hvorfor andre jenter tar seg nær av ulike ting, kan ikke jeg svare for. Og Waco, jeg vet du elsker at jenter blir forbanna - tipper du er typen som kan prestere å trøkke frem "du er så søt når du er sint" midt i en diskusjon. Det er iallefall litt av samme effekt du oppnår her inne Og angående utroskap, orgasmeproblemer, voldtekt og andre saker & ting, så synes jeg det meste kan være litt interessant, om det er mulig å føre en slags debatt rundt det, og få frem litt nye tanker og inspirasjon (uh, dårlig ordvalg når det gjelder utroskap og voldtekt - jeg mente rundt problemløsning, da). Det er jo litt moro å lese innleggene dine Waco, nå som du skjerper utsagnene bittelitt og forklarer litt nærmere. Kjedelig om alle skal være enige og smile pent hele tiden. Syns forresten jeg ser deg hamre løs de ville påstandene dine på tastaturet og glise bredt av de enda villere svarene God natt. *sitte og høre Kravitz og kose seg* 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå