AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #1 Skrevet 21. oktober 2011 Hei, jeg lurer litt på dette med antiperm! Har dere noen erfaringer med dette? Tenker også litt på pris, kvalitet og slikt.. Jeg har ustyrlig hår, og har vurdert permanent retting hos frisør, men føler jeg vet litt for lite om det.. Så blir veldig glad for tilbakemeldinger! :-)
2ne2 Skrevet 21. oktober 2011 #2 Skrevet 21. oktober 2011 En venninne av meg tok det for noen år siden.. Resultatet ble nokså bra, men etter en stund måtte hun frem med tangen å rette litt forann i luggen, men alt i alt slet det fryktelig på håret hennes, så hun klippet seg ganske kort etterpå og det ble med den ene gangen..
Gjest Badabing Skrevet 21. oktober 2011 #3 Skrevet 21. oktober 2011 Har ei venninne fra Afrika som gjør dette med jevne mellomrom, og det blir veldig fint. Men tror du skal ha veldig tykt og sterkt hår for at det skal bli bra, det sliter jo veldig på håret ditt. Hør med frisøren din for sikkerhets skyld, de kan si om det kan gjøres med akkurat ditt hår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå