Gå til innhold

Moroccanoil?!

linja

Anbefalte innlegg

Sliter med veldig slitt og tørrt hår. Håret mitt er også veldig tynt og fint. Moroccanoil ble jo veldig populært i fjor og mange skryter av det. Er det noe dere vil anbefale eller vil det tynne håret mitt komme til å se fett ut? Er det evt noen andre produkter dere kan anbefale?

Vær så snill å hjelp meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke prøvd dette, men hva med Biosilk? Det er det mange som er fornøyd med.

Hvor får jeg tak i det? Hos frisør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man får tak i Biosilk hos frisører, det selges også på nett, men hvet ikke hvor da jeg ikke bruker dette produktet.

Jeg likte Moroccanoil veldig godt, men pass på så du ikke får for mye. Jeg har ganske fint hår selv og det fungerte på mitt hår, men man må bruke lite produkt om gangen. En ting må bør være obs på er at hvis du påfører produktet nært hodebunnen vil det fortere bli fett og det vil også være vanskeligere å få volum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moroccanoil er helt fantastisk!

Jeg har selv ganske langt hår, og må alltid klippe av rundt 10-12 cm når jeg er hos frisøren. Men etter jeg begynte å bruke Moroccanoil er det bare et par cm som er slitt! Helt fantastisk!

I begynnelsen når jeg kjøpte den, måtte jeg bruke 5 pump (tok blekestriper samtidig), men måtte gå ned til 3 pump etter noen vask. Blir litt fett og tungt om du bruker for mye. Så dette må du nesten bare prøve deg frem til. Er utrolig drøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sliter med veldig slitt og tørrt hår. Håret mitt er også veldig tynt og fint. Moroccanoil ble jo veldig populært i fjor og mange skryter av det. Er det noe dere vil anbefale eller vil det tynne håret mitt komme til å se fett ut? Er det evt noen andre produkter dere kan anbefale?

Vær så snill å hjelp meg!!!

Jeg har og har alltid hatt veldig sundt hår, og for 2 år siden gikk jeg aktivt inn for at håret skulle fortsette å være slik. Jeg begynte å bruke Moroccanoil i fjor høst og falt helt pladask: Var helt fantastisk for mitt lange hår, og den ga mye fukt til hodebunnen også. Og så sluttet jeg, husket ikke hvorfor før jeg kjøpte min 2. flaske nå i høst. Brukte den 3 ganger (ca 10 dager) og håret mitt så enda sunnere ut enn vanlig (jeg pleier godt med håret mitt). Dessvere fant jeg ut hvorfor jeg ikke kjøpte den på nytt da det sakte, men sikkert dukket opp flere og flere underjordiske kviser noe jeg ikke har slitt med på 3 og da jeg hadde akne. Det må være denne fordi jeg fikk det nærme håret og i pannen, noe jeg aldri har hatt før. Jeg sluttet å bruke den, og nå er huden min fin igjen.

Jeg har veldig acne-pron hud, så hvis du ikke har det er moroccanoil absolutt verdt et forsøk fordi dette er helt fantastisk for håret, og man trenger bare en bitteliten mengde. Håret kan bli fett hvis man bruker for mye, men bare pass på mengde og vask godt ut så går det bra. Bruk balsamen kun i skjørtet på håret. Jeg kan anbefale Moroccanoil oil treatment også, den fortsetter jeg å bruke og gir meg ikke utbrudd eller noe av den slag. Er helt fantastisk for håret, og lukter kjempegodt. Ei venninne av meg har i alle år hatt ganske frizzy hår, tykt og uregjerlig som hun måtte sette opp fordi det ikke ville legge seg ned, hvis du skjønner. I sommer begynte hun å bruke moroccanoil oljen og nå kan hun "swooshe" håret og ha det ned :-)

Lykke til, og skriv hva du går for og gjerne hvilket resultat du har :-) Alltid kjekt å få ny inspirasjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg morrocanoil for et par uker siden, så har ikke merket sånn kjempeforbedring enda, men har ikke brukt den hver dag heller da. Bruker den i tuppene og lengdene for å samle tupper og gi glans. Bruker den også som varmebeskyttelse før jeg føner håret. Har et godt inntrykk av den så langt iallefall :)

MEN lukta synes jeg ikke var så veldig god akkurat.. Har hørt flere sagt at den lukter sååå godt osv. Synes den lukta litt sånn manneparfyme-ish jeg:p

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan anbefale NUXE tørrolje til både hud og hår. Den er drøy i bruk og gjør ikke håret like fett som Moroccanoil. Fås hos estetique eller feelunique.com.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne av meg har i alle år hatt ganske frizzy hår, tykt og uregjerlig som hun måtte sette opp fordi det ikke ville legge seg ned, hvis du skjønner. I sommer begynte hun å bruke moroccanoil oljen og nå kan hun "swooshe" håret og ha det ned :-)

Slikt hår har jeg også, så nå er jeg inspirert til å prøve Moroccanoil:-)

Men hvilke er det dere bruker/anbefaler? Shampoo og balsam eller Moroccanoil Hydrating Styling Cream eller??

Hilsen alltid hestehale-jenta :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvilke er det dere bruker/anbefaler? Shampoo og balsam eller Moroccanoil Hydrating Styling Cream eller??

Jeg har bare brukt oljen så kan ikke si noe om de andre produktene, men oljen er hvertfall flotters :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker argan oil. Samme konsept som moroccon oljen, men har lest flere tester hvor folk (bloggere) syns den er bedre enn maroccan oljen. De skriver blant annet at argan oljen ikke gjør håret fett så lett.. Det er min erfaring også. Pluss at mitt superslitte hår ser 10 ganger friskere ut, og føles deiiiilig. Og den lukter herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun bruker kun moroccanoil oil treatment til vanlig og så bruker hun restorative hairmask 1 gang i uken :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moroccanoil har en light-versjon også, som passer bra for fint hår :) Men jeg har også fint hår, og synes moroccanoil blir litt for tung i håret mitt. Selv om jeg bruker light. Nashi Argan Oil synes jeg funker bedre i mitt hår iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det denne vi snakker om her?

Jeg og har lyst å prøve, nå når alle dere synes den er så bra :-)

ja det er denne:)

Hvor kjøper dere denne?

Feelunique sender denne kun innen UK så... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke vits i å kjøpe den på nett, den koster £30 der og 300 kr hos norsk frisør. Blir faktisk billigere å bare kjøpe i frisørsalong fordi ved å bestille på nett blir det pris + mva + fortollingsgebyr= 460ish (det jeg betalte for første flaska)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...