Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har i alle år til nå brukt en del forskjellige ansiktsprodukter, det meste fra billige produkter. Uansett hva jeg bruker, eller om jeg renser huden eller ei, føler jeg at det ikke gjør noen forskjell på huden min. Ting blir ikke bedre, og jeg er kjempe lei.

Nå skal jeg bli kvitt problemet med uren hud, hudormer og kviser for godt. Det er på tide å invistere i noen skikkelige produkter til huden min.

Har lest at "MD Formulations Continuous Renewal Serum" skal være veldig bra, så har tenkt å bestille denne. I tillegg trenger jeg en daglig rens som også fjerer sminke. Har sett på "Decleor Aroma Cleanse Cleansing Milk & Tonifying Lotion". Noen som har erfaring med denne? Eller kan du anbefale en annen ansiktsrens?

Vet ikke hvilken hudtype jeg har, men kan fort bli blank i løpet av dagen, så tror den er fet. I tillegg til at jeg har en del urenheter. Den er i alle fall ikke tørr. Håper noen har noen synspunkter og meninger om hva som kan være bra, eller hva som har hjulpet dere til å få fin hud.

Endret av Banan
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt MD i mange år nå. Før hadde jeg mye urenheter, nå får jeg en sjelden kvise, og det kan jeg leve med. Det finnes nok ingen mirakelkur, men det kan nok bli bedre.

Jeg bruker det MD-serumet under, lar det trekke godt inn, og så bruker jeg MD antioxidant krem over. Bestiller på Ebay, så blir det ikke så dyrt som når jeg kjøper hos hudpleier.

Skrevet (endret)

Nå er MD-serumet bestilt i fra eBay, og Decleor Cleansing Milk + Decleor Tonifying Lotion bestilt fra FeelUnique.com. Nå er det bare å vente i spenning til jeg får det i posten og får testet det ut :)

Endret av Banan
Skrevet

Virket ikke spesielt for meg, men tror det er fordi jeg ikke tåler eteriske oljer noe særlig(fikk masse utbrudd) - nå tenker jeg på decleors night balmer.

MD kremen får jeg ikke utbrudd av, men det gjør ingenting for huden, og jeg synes den legger seg som en litt småekkel film utpå huden og gir mer oljete hud på dagen under sminken.

Renewal serum synes jeg er OK - men ikke fantastisk. Det gir noe mer glød i huden, men tar ikke bort urenhetene mine hvertfall.

Tonifying Lotion er også helt OK -reagerer hverken negativt eller positivt på den.

Har byttet fra skrubben til MD over til daglig peeler fra Jan Marini, og dette blir visstnok anbefalt på ansiktet(altså, peeler uten skrubb med med salisylsyre eller glykolsyre) da korn kan irritere mer(og MD har korn).

Men altså, det skal veldig mye til for at MD og Decleor ikke er vesentlig bedre enn billigprodukter fra butikken.

Akkurat på fuktsiden er apotekprodukter uten parfyme&mineraloljer bedre for meg iallefall, selv om Decleor er veldig god på fukt.

Skrevet (endret)

Har i alle år til nå brukt en del forskjellige ansiktsprodukter, det meste fra billige produkter. Uansett hva jeg bruker, eller om jeg renser huden eller ei, føler jeg at det ikke gjør noen forskjell på huden min. Ting blir ikke bedre, og jeg er kjempe lei.

Nå skal jeg bli kvitt problemet med uren hud, hudormer og kviser for godt. Det er på tide å invistere i noen skikkelige produkter til huden min.

Har lest at "MD Formulations Continuous Renewal Serum" skal være veldig bra, så har tenkt å bestille denne. I tillegg trenger jeg en daglig rens som også fjerer sminke. Har sett på "Decleor Aroma Cleanse Cleansing Milk & Tonifying Lotion". Noen som har erfaring med denne? Eller kan du anbefale en annen ansiktsrens?

Vet ikke hvilken hudtype jeg har, men kan fort bli blank i løpet av dagen, så tror den er fet. I tillegg til at jeg har en del urenheter. Den er i alle fall ikke tørr. Håper noen har noen synspunkter og meninger om hva som kan være bra, eller hva som har hjulpet dere til å få fin hud.

Jeg bruker nettopp disse produktene daglig.

Bruker i tillegg Decleor hydra floral creme eller Hydra floral emulsion.

Rens og toner er jeg veldig fornøyd med. Har brukt mange sterke hudprodukter før, mens denne duoen synes jeg er mild og harmløs mot huden. Huden føles for eksempel aldri stram ut lenger.

Serumet bruker jeg litt sånn av og på. Kutter det helt ut om sommeren hvis jeg er mye ute i sola. Synes det er litt vanskelig å måle effekten av serumet, siden jeg bruker det så uregelmessig.

- Men jeg kan vel kanskje huske at det hadde god virkning da jeg brukte det slavisk helt i starten. Nå for tida bruker jeg det bare på kvelden.

Dette er i alle fall de beste produktene jeg har prøvd så langt på min hud.

Lykke til :)

EDIT:

forresten:

"Nå skal jeg bli kvitt problemet med uren hud, hudormer og kviser for godt. Det er på tide å invistere i noen skikkelige produkter til huden min."

Dette tenkte jeg og... -Og det skjedde ikke. Man kan nok gjøre mye med hudpleie, men å håpe å aldri se en kvise igjen er nok litt vel ambisiøst. Merker at huden min har det bedre, men en kvise eller to dukker opp innimellom likevel.

Endret av fink
Skrevet

Elixir - ingen over,ingen ved siden av! Overlegent gode produkter :) elxr.no

Skrevet

Jeg bruker nettopp disse produktene daglig.

Bruker i tillegg Decleor hydra floral creme eller Hydra floral emulsion.

Rens og toner er jeg veldig fornøyd med. Har brukt mange sterke hudprodukter før, mens denne duoen synes jeg er mild og harmløs mot huden. Huden føles for eksempel aldri stram ut lenger.

Serumet bruker jeg litt sånn av og på. Kutter det helt ut om sommeren hvis jeg er mye ute i sola. Synes det er litt vanskelig å måle effekten av serumet, siden jeg bruker det så uregelmessig.

- Men jeg kan vel kanskje huske at det hadde god virkning da jeg brukte det slavisk helt i starten. Nå for tida bruker jeg det bare på kvelden.

Dette er i alle fall de beste produktene jeg har prøvd så langt på min hud.

Lykke til :)

EDIT:

forresten:

"Nå skal jeg bli kvitt problemet med uren hud, hudormer og kviser for godt. Det er på tide å invistere i noen skikkelige produkter til huden min."

Dette tenkte jeg og... -Og det skjedde ikke. Man kan nok gjøre mye med hudpleie, men å håpe å aldri se en kvise igjen er nok litt vel ambisiøst. Merker at huden min har det bedre, men en kvise eller to dukker opp innimellom likevel.

Takk for svar, og bra at du er fornøyd!

Hehe, jeg har kanskje litt for høye forventninger, men jeg håper bare så mye at det funker. Jeg skal være god fornøyd om jeg bare har en kvise eller to, så lenge det ikke er like ille som nå. Merker aldri noen forandring på huden uansett hvilke produkter jeg bruker, så jeg håper i alle fall at dette skal virke litt og redusere noen av problemene :)

Skrevet

Takk for svar, og bra at du er fornøyd!

Hehe, jeg har kanskje litt for høye forventninger, men jeg håper bare så mye at det funker. Jeg skal være god fornøyd om jeg bare har en kvise eller to, så lenge det ikke er like ille som nå. Merker aldri noen forandring på huden uansett hvilke produkter jeg bruker, så jeg håper i alle fall at dette skal virke litt og redusere noen av problemene :)

Lykke til! :)

Gjest Daenerys
Skrevet

Gode produkter du har bestilt :) Bruker du mineralsminke? Hvis ikke anbefaler jeg deg det, jeg gikk fra billig loreal foundation (flytende) til Tikei mineralfoundation, og huden ble bedre av bare det. Når jeg begynte med de samme produktene som deg har det bare blitt enda bedre, nå trenger jeg ikke continuous renewal serum lengre :)

Skrevet

Gode produkter du har bestilt :) Bruker du mineralsminke? Hvis ikke anbefaler jeg deg det, jeg gikk fra billig loreal foundation (flytende) til Tikei mineralfoundation, og huden ble bedre av bare det. Når jeg begynte med de samme produktene som deg har det bare blitt enda bedre, nå trenger jeg ikke continuous renewal serum lengre :)

Så bra :) Ja, å bruker jeg foundation fra I.D eller Everyday Minerals (varerier litt). Brukte også flytente foundation fra Loreal tidligere, men har sluttet helt med det nå. Det er også bra å høre at du ikke trenger å bruke continuous renewal serum lengre. Hvor lenge brukte du den sånn cirka? Håper ikke jeg trenger den så alt for lenge, for synes at prisen var litt stiv om den blir fort oppbrukt :P

Gjest Daenerys
Skrevet

Brukte ikke opp hele flaska :) husk å bare bruke noen dråper hver gang som gnir inn i hendene og "klapper" på ansiktet :) hjalp mye mot min sensitive hud, sjelden rød lengre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...