Gå til innhold

Hvilke sko skal jeg bruke til kjolen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg skal i bryllup neste helg og har kjøpt meg en nydelig lang turkis/blå kjole med blanke steiner på. Trenger hjelp til hvilke sko som kan passe til denne kjolen?

Endret av linja
Videoannonse
Annonse
Gjest Nanne70
Skrevet

Jeg skal i bryllup neste helg og har kjøpt meg en nydelig lang turkis/blå kjole med blanke steiner på. Trenger hjelp til hvilke sko som kan passe til denne kjolen?

Tror jeg ville gått for noen lekre, høyhælte sølvsandaler :)

Skrevet

Hvor lang er lang? Type helt ned til gulvet? Har du kanskje et bilde? :)

Om den er full lengde hadde jeg styrt unna klumpete pumps, og heller gått for noen åpne/sandal lignende. Dessverre ikke det enkleste å oppdrive denne årstiden.

Den fargen her og litt mørkere er fin til turkis. Om selve skoen passer kommer helt an på kjolen.

Skrevet (endret)

Slik ser den ut.

Ser jo at de også har brukt sølvsandaler til, kanske ikke dumt tips det :)

post-52244-0-80583600-1319189025_thumb.j

Endret av linja
Skrevet

Hvor lang er lang? Type helt ned til gulvet? Har du kanskje et bilde? :)

Om den er full lengde hadde jeg styrt unna klumpete pumps, og heller gått for noen åpne/sandal lignende. Dessverre ikke det enkleste å oppdrive denne årstiden.

Den fargen her og litt mørkere er fin til turkis. Om selve skoen passer kommer helt an på kjolen.

Takk for bra svar :) men klarer desverre ikke komme inn på linken, får bare opp en feilmelding.

Gjest Tigress
Skrevet

Sølv er fint til. Hald deg unna sandalar om det er for kaldt til å gå utan strømpebukse - strømperbukser i opne sko er fantastisk stygt.

Skrevet

Sandaler i sølv kan være fint, ev. sorte pumps går også an.

Skrevet

Hurra! Jeg rakk å få skoene mine før jeg skal i bryllupet :bryllup: Kjempe fornøyd, skoene var så utrolig fine! Nå kan jeg bare glede meg til i morgen :)

Skrevet

Tror jeg ville gått for noen lekre, høyhælte sølvsandaler :)

Takker for tipset ditt, var akkurat det jeg kjøpte meg. Og det ble utrolig fint :rodmer:

Skrevet

Så bra!

Det er litt vanskelig uten å se deg og kjolen, men de i sølv var lekre! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...