Obelix Skrevet 21. oktober 2011 #1 Skrevet 21. oktober 2011 Kort og godt... Kan du huske hva du tenkte første gang du stod/lå/satt der med en stiv pikk foran deg?
Cammomille Skrevet 21. oktober 2011 #2 Skrevet 21. oktober 2011 Haha, helt ærlig? Jeg tenkte at det der måtte føles veldig rart med noe stivt som står ut fra kroppen på den måten. Var dog ikke så veldig gammel, og tanken satt i en god stund.. Dine tanker? 1
Obelix Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2011 hehe... selvfølgelig helt ærlig det mentale som skjer og har skjedd hos det andre kjønn interesserer meg likeså som det rent fysiske Jeg tenkte vel kanskje mest på i form av om dere husker hva dere tenkte ifm det seksuelle Jeg for min del, første gang jeg stod foran ei jente som var naken.. "Åååå..." (og slet litt med den som stod rett ut ja...hehe)
makkapakka Skrevet 21. oktober 2011 #4 Skrevet 21. oktober 2011 Kort og godt... Kan du huske hva du tenkte første gang du stod/lå/satt der med en stiv pikk foran deg? Etter 18 forsøket, lurte jeg fælt på om han noen gang kom til å finne frem
Gjest Raindrops Skrevet 21. oktober 2011 #5 Skrevet 21. oktober 2011 Jeg husker bare at jeg syntes den var varmere å ta på enn jeg trodde den skulle være. Det var egentlig bare utrolig pinlig, og jeg ble ikke kåt i det hele tatt. Mistet ikke jomfrudommen den gangen nei:p
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #6 Skrevet 21. oktober 2011 Jeg var 19 og full og god, og kjente ikke gutten en gang. Han var bare interesset i å ha seg, og jeg var jomfru og ante ingenting om sex eller orgasme eller pikk. Ville jo ikke dette, men jeg hadde vanskeligheter med å respektere mine grense og det å si nei. Hadde jeg visst det jeg vet idag, så hadde jeg ikke latt han kjøre på som han gjorde. Jeg tenkte, skal han ta den inn i meg? Kommer det til å gjøre vondt? Er dette feil? Burde jeg si nei? Så sa jeg nei, og han ble sint og irritert. Da ble jeg redd og lot han få lov, også humpet han avgårde på meg ... grusom opplevelse til å være første gang...
Gjest badeand1 Skrevet 21. oktober 2011 #7 Skrevet 21. oktober 2011 Jeg var 19 og full og god, og kjente ikke gutten en gang. Han var bare interesset i å ha seg, og jeg var jomfru og ante ingenting om sex eller orgasme eller pikk. Ville jo ikke dette, men jeg hadde vanskeligheter med å respektere mine grense og det å si nei. Hadde jeg visst det jeg vet idag, så hadde jeg ikke latt han kjøre på som han gjorde. Jeg tenkte, skal han ta den inn i meg? Kommer det til å gjøre vondt? Er dette feil? Burde jeg si nei? Så sa jeg nei, og han ble sint og irritert. Da ble jeg redd og lot han få lov, også humpet han avgårde på meg ... grusom opplevelse til å være første gang... Hvor gammel var du den gangen? oO
Gjest badeand1 Skrevet 21. oktober 2011 #9 Skrevet 21. oktober 2011 "jeg var 19" står det Ja, så det nå. 1
Koe Skrevet 22. oktober 2011 #10 Skrevet 22. oktober 2011 (endret) WOW! Så fin! Og så utrolig deilig å ta på! Mer! ETA: Husker også at jeg spurte om han måtte komme når den sto, og han svarte at det var ikke noe krav, men veldig godt. Endret 22. oktober 2011 av Koe
Gjest D_flatmajor Skrevet 22. oktober 2011 #11 Skrevet 22. oktober 2011 Jeg tenkte sånn ca. at det må være kult å ha kuk, siden den var så..stiv og stod i vinkel. Syns også den var litt fryktinngytende, husker jeg. Jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle "gripe an" situasjonen. hoho
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #12 Skrevet 22. oktober 2011 Min første opplevelse av en pikk er ingenting å smile av. Overgrep.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #13 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg var på stranden sammen med en venninne, storebroren hennes og noen andre venner. Etter masse bading og lek, dro de andre vennene, og jeg ble igjen med min venninne og broren hennes. De hadde tydeligvis utforsket litt seksuelt med hverandre, og det ble snakk om det. Deretter dro han fram pikken. Min venninne spurte meg: "vil du ta på den?" Ja, det kunne jeg vel alltids gjøre, så jeg la hånden min rundt den. Husker jeg syntes det var veldig merkelig, rart, litt flaut, spennende og fascinerende Jeg var i 12-13 års alderen, og broren kanskje 15. 1
Cathrine88 Skrevet 23. oktober 2011 #14 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg var på stranden sammen med en venninne, storebroren hennes og noen andre venner. Etter masse bading og lek, dro de andre vennene, og jeg ble igjen med min venninne og broren hennes. De hadde tydeligvis utforsket litt seksuelt med hverandre, og det ble snakk om det. Deretter dro han fram pikken. Min venninne spurte meg: "vil du ta på den?" Ja, det kunne jeg vel alltids gjøre, så jeg la hånden min rundt den. Husker jeg syntes det var veldig merkelig, rart, litt flaut, spennende og fascinerende Jeg var i 12-13 års alderen, og broren kanskje 15. Jeg er visst litt mer konservativ enn jeg trodde, for tanken på en bror og søster på 13 og 15 som "utforsker seksuelt med hverandre" hørtes ikke greit ut. 7
Soleklart Skrevet 24. oktober 2011 #15 Skrevet 24. oktober 2011 -Skal bare putte den litt inn for å kjenne. Jauda
Gjest Marregutt Skrevet 24. oktober 2011 #16 Skrevet 24. oktober 2011 Første gang jeg så min egen i givakt så tipper jeg at jeg ble stolt.
Gjest cybergirl Skrevet 24. oktober 2011 #17 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg tenkte ikke så mye over det, det bare skjedde sånn, i et telt på en campingplass. Og han hadde en stor og lang husker jeg.
sinsin Skrevet 26. oktober 2011 #18 Skrevet 26. oktober 2011 Kort og godt... Kan du huske hva du tenkte første gang du stod/lå/satt der med en stiv pikk foran deg? Husker jeg tenkte: "Hva faen er det meningen jeg skal gjøre??" Så jeg spurte gutten, så kan kunne vise meg
Obelix Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #19 Skrevet 26. oktober 2011 Husker jeg tenkte: "Hva faen er det meningen jeg skal gjøre??" Så jeg spurte gutten, så kan kunne vise meg Ikke "redd"? Tvilende?
Gjest KateW Skrevet 26. oktober 2011 #20 Skrevet 26. oktober 2011 Trengte du en ny runketråd nå, Obel? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå