AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #1 Skrevet 21. oktober 2011 det står på kvitteringen at det er 30 dagers åpent kjøp. men da jeg gikk tilbake med en jakke, så hadde jeg rivd av lappen inne i jakka. den har blitt borte. hun bak kassa sa derfor at jeg ikke kunne bytte den. fordi da kunne de ikke selge den videre. er hun bare ny eller er det sant? og går det ann å bytte i andre kappahl butikker enn den man kjøper dem i?
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #2 Skrevet 21. oktober 2011 Det er sant det hun sier, det sier seg selv. For åpent kjøp kan man ikke ta vekk lappen.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #3 Skrevet 21. oktober 2011 egentlig ikke. for det står ikke om det noe sted. det gjelder bare cubus. og lurte også på om det går ann å bytte i en annen kappahl butikk enn det ble kjøpt i? vet man kan det i cubusbutikker
Lykkelitenen Skrevet 21. oktober 2011 #4 Skrevet 21. oktober 2011 Man kan bytte i andre Kappahlbutikker, såfremt att man har kvittering og alle merkelapper er intakt.
Sweetpea25 Skrevet 21. oktober 2011 #5 Skrevet 21. oktober 2011 Jeg jobbet der for noen år tilbake. Men det er sant som hun sier. Ville du kjøpt en jakke som er uten lappe?? Den kan jo være brukt for alt man vet.. Du får nok ikke byttet den i en annen butikk heller.. 30 dagers åpent kjøp gjelder dersom du har kasselappen (hvis du skal ha igjen penger) og at alle lapper henger på!
Sweetpea25 Skrevet 21. oktober 2011 #6 Skrevet 21. oktober 2011 egentlig ikke. for det står ikke om det noe sted. det gjelder bare cubus. og lurte også på om det går ann å bytte i en annen kappahl butikk enn det ble kjøpt i? vet man kan det i cubusbutikker Jakken uten lappe får du neppe bytte i en annen KappAhl butikk, men normalt sett så får du byttet i hvilken som helst butikk, så lenge alle lapper henger på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå