Tinka Skrevet 9. desember 2003 #21 Del Skrevet 9. desember 2003 Har ikke prøvd å selge den enda jeg, vet ikke om jeg vil! Om mulig hadde det jo vært gøy å sy den om til dåpskjole eller noe når den tid kommer den var ikke super dyr heller, så tenker ikke stort på pengene. Men, jeg tittet en del på brukt da jeg skulle kjøpe. Og mitt hovdetips er at dere har tydelige bilder med, gjerne både forfra og bakfra. Og skriv helst ikke bare størrelsen (kan variere en del innen brudekjoler) men skriv gjerne også høyden din og slikt. Jo mer opplysninger som passer, ho mer fristendes er det for en mulig kjøper å ta kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest, bare Skrevet 9. desember 2003 #22 Del Skrevet 9. desember 2003 jeg har også fått telefon av en mann som var ute etter kjole. Nå var ikke min i hans størrelse, men ærlig talt: om det finnes en stakkar som har lyst på kjole så værsågod, ser ikke helt hva som er så "farlig" med det. Så lenge det ikke er min mann så får det egentlig bare være--- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2003 #23 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg er på utkikk etter brukt kjole! Men jeg har ikke funnet akkurat den jeg leter etter ennå. Hvis noen av dere har en kjole med forholdsvis smalt skjørt, ikke stroppeløs og i str 38-40 bør dere legge den ut en gang til, så kanskje jeg vil ha den.. :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christinamor Skrevet 10. desember 2003 #24 Del Skrevet 10. desember 2003 Så godt å høre at det ikke bare er meg som har fått telefoner fra menn!! De har alle påstått at de skulle inngå partnerskap, og at de ville gjøre litt ekstra ut av det. En av dem skulle ta kjønnsoperasjon og mailet meg med tilbud om å sende før-og-etter-bilder :o Rent økonomisk spiller det ingen rolle hvem som evt kjøper kjolen, men det hadde jo vært hyggelig om kjøperen hadde fått samme forhold til kjolen som meg, følt seg like fin etc........ Nei, det er mange raringer der ute!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trønderdama :) Skrevet 10. desember 2003 #25 Del Skrevet 10. desember 2003 Får dere solgt kjolene deres? Jeg sliter! Jepp! Jeg fikk solgt min i forrige uke. Da har jeg prøvd siden September...og det er ikke så værst :D Kjøperen gjorde et skikkelig kupp (Fikk ikke solgt den via kvinneguiden) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 10. desember 2003 #26 Del Skrevet 10. desember 2003 Så godt å høre at det ikke bare er meg som har fått telefoner fra menn!! De har alle påstått at de skulle inngå partnerskap, og at de ville gjøre litt ekstra ut av det. En av dem skulle ta kjønnsoperasjon og mailet meg med tilbud om å sende før-og-etter-bilder :o Rent økonomisk spiller det ingen rolle hvem som evt kjøper kjolen, men det hadde jo vært hyggelig om kjøperen hadde fått samme forhold til kjolen som meg, følt seg like fin etc........ Nei, det er mange raringer der ute!! Hehe.. en sånn telefon fikk jeg og! Han sa at han skulle overraske partneren sin med å stille i brudekjole. Han mente at min størrelse passet han, altså str 36... :o Hadde ikke så veldig lyst til å selge kjolen min til en mann jeg.... Vil liksom at den skal være et minne for livet, slik som jeg har opplevd det. Ikke brukes på et "surprise-party" for homser... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 10. desember 2003 Forfatter #27 Del Skrevet 10. desember 2003 O my god.. Er det han samme som driver og ringer til meg? Nordlending som sier de skal ha samboer fest, og at han vil pynte seg? Jeg har annonsert kjolen tre ganger, og han har ringt meg tre ganger! Uten at han skjønte at han ringte til samme person vel og merke... Jeg sa ikke noe, men ringer han en gang til, så sier jeg det rett ut, slike sykinger vil jeg ikke snakke med. Er dette en fetisj eller? Syke mannfolk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christinamor Skrevet 10. desember 2003 #28 Del Skrevet 10. desember 2003 Amber, du har rett person, i alle fall snakket han nord-norsk han som har ringt meg og! Herregud, hvilken glede har han av dette??? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 11. desember 2003 #29 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg skal forsøke meg på en annonse i Hjemmet, så får jeg se hvordan det går da.... Men først må jeg avklare en "klinsj" med BC om deler av sløret mitt som har blitt borte..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå