Gå til innhold

Dere som er gift...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får dere solgt kjolene deres? Jeg sliter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leide kjole jeg, nettopp fordi jeg ikke orket tanken på alt styret med å prøve å få solgt kjolen etterpå...

Lykke til!

Skrevet

sliter jeg og.. Har bare lagt den ut her på kg da. Vet ikke om andre steder...

Skrevet

Ikke akkurat svar på spørsmålet ditt, men jeg har ikke solgt kjolen min. Har heller ikke gjort noe forsøk på det, og nå er den over 7 år gammel. Grunnen til det er at store deler av stoffet i den er veldig gammelt og fra en arva kjole. Så da blir den veldig spesiell for meg.

Skrevet

Jeg har ikke solgt min.

Den har hengt på boden siden vi giftet oss i aug i fjor.

Vet ikke om jeg vil selge den heller.... :oops:

Skrevet

Jeg har ikke solgt min, og jeg vil heller ikke selge den. Den skal få henge i skapet i all evighet :)

Skrevet

Jeg har ikke giftet meg ennå, men vil gjerne kjøpe brukt om jeg finner den rette kjolen (noe som ikke er lett).

Skjønner ikke at det skal være så vanskelig å få solgt kjolen sin. Når jeg ser gjennom det som annonseres er det meste i samme stil og gjerne også samme modell, som det "nye" bruder her inne kjøper nytt til mer en 2x prisen av det man kan få en brukt kjole for.

Har sendt en melding til en selger av kjole her på KG, men har ikke fått svar ennå :-(

Hvis noen har en enkel, men litt spesiell og "moderne" kjole uten broderier, perler og strass på (eller ihvertfall minimalt av dette), så kan dere jo sende meg en PM ;-)

Skrevet

Jeg har ikke solgt min - skal ikke heller - var ikke en vanlig brudekjole engang - men vil ha den som minne :D

Skrevet
sliter jeg og.. Har bare lagt den ut her på kg da. Vet ikke om andre steder...

Det er mange som legger ut kjolene sine for salg på finn.no og på dittbryllup.no!

Skrevet

Har ikke solgt kjolen min jeg heller. Vet ikke om jeg kommer til å gjøre det, eller om jeg skal sy den om til dåpskjole - om det noen gang skulle bli aktuelt :wink:

Skrevet

Jeg sliter jeg også ...snufs-snufs! Kunne gjerne tenkt meg de penga jeg kan få for den. Men jeg tror jeg må gjøre en litt større innsats for å bli kvitt den. Har ikke fått en forespørsel en gang....

Skrevet

Sliter også med å få solgt min... Den ligger ute på mange plasser, bla markedsplassen her på KG, finn og QXL +++ ... Håper det kommer en kjøper og ikke bare interessenter etter hvert også :roll:

Skrevet

Jeg har aldri skjønt vitsen med å la en svinedyr kjole som aldri blir brukt igjen henge i skapet og støve ned.

Skrevet
Sliter også med å få solgt min... Den ligger ute på mange plasser' date=' bla markedsplassen her på KG, finn og QXL +++ ... Håper det kommer en kjøper og ikke bare interessenter etter hvert også :roll:[/quote']

Eg har høyrt at annonse (med godt bilde!) i vekeblad gir langt større respons enn annonser på nettet! Kjenner ei som hadde annonse i 'Hjemmet' - etter ei veke var ho 'kvitt' kjolen...

Gjest Anonymous
Skrevet

Får ikke solgt kjolen min nei... Veldig mange interesserte, men der stopper det også. Har prøvd absolutt alt unntatt ukeblader da...

Majen

Skrevet

Jeg slet lenge med å få solgt kjolen min. Hadde den til salgs på nettet lenge. Fikk solgt gjennom BC på brudekjolesalget.

Skrevet

Den henger fortsatt i skapet og der skal den også henge. Har ingen planer om å selge den. Den er min. Det er nettopp derfor jeg kjøpte den. For å beholde den som et minne. På lik linje som brudebildene tatt hos fotografen... :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Har hatt annonse i et par ukeblader og sier bare: ALDRI mer! Flere menn ringte og ville prøve kjolen (!), andre kom med skremmende forslag. TEnk dere om før dere forsøker den veien!

Skrevet

jeg fikk en sånn telefon etter å ha annonsert på kg! En mann som skulle gifte seg og ville overaske sin manlige kjæreste med å ha kjole. sa fint at den er solgt.. Vil ikke at kjolen skal gå til det formålet. Kanskje jeg er litt sneversynt altså men...

Skrevet

Jeg kjøpte brukt her på KG for snart 2 år siden og skal ikke selge den igjen.

Min svigerinne fikk forresten også telefon fra en mann når hun annonserte brudekjolen sin for salg. Det var visst ganske ekkelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...