Gå til innhold

Hvilke menn er de mest omtenksomme og gode mot partneren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en psykomagnet. Vurderer å være singel resten av livet. Er dritt lei av gutter/menn som er sjalu, kontrollerende osv. Hva er det jeg gjør feil? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å date smarte folk, gjerne folk som er sett på som litt nerdete.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er en psykomagnet. Vurderer å være singel resten av livet. Er dritt lei av gutter/menn som er sjalu, kontrollerende osv. Hva er det jeg gjør feil? :(

Nøyaktig hva er det du tenner på? Hvilken oppførsel, utseende osv?

Skrevet

Prøv å date smarte folk, gjerne folk som er sett på som litt nerdete.

Det var nøyaktig det jeg åpnet tråden for å poste.

Det er mulig jeg bare har vært heldig med min, men kjæresten min (som er en smarting og en ekte nerd) er virkelig den mest omtenksomme mannen jeg noensinne har møtt. Han er snill tvers gjennom. Sånn er også alle hans likesinnede venner. Det er helt utrolig herlig, spesielt i kombinasjon med hans intelligens.

Tror mange undervurderer disse nerdegutta, for kjæresten min fikk aldri oppmerksomhet fra jenter før jeg "kapret" han. Vi har vært sammen i 6 år, og han har aldri gjort en eneste ting som såret meg. Det er virkelig verdt å holde ut de snåle interessene hans for å beholde en så god fyr som han, hehe.

• Liker 1
Gjest MorAase
Skrevet

Du liker ikke snille menn. Snille menn er nok for fredelige for deg. Ikke så mye spenning og drame i hverdagen med dem, så da kjeder de deg nok ganske så meget.

• Liker 9
Skrevet

I likhet med to andre her så sier jeg: smarte gutter! Ser jeg på vennekretsen min, så er alle de som behandler damene sine godt ofte veldig smarte! :>

• Liker 1
Skrevet

Har valgt feil et par ganger og møtt denne typen kontrollerende; disse er lett å komme i kontakt med, lette og prate med, og fantastisk flinke til å sjarmere, den fella går jeg i.. for jeg gidder ikke å slite meg ut på å komme i kontakt med noen.

Eks.vis de snille, sjenerte, eller smarte nerdene som jeg ønsker er så forbanna vanskelig å komme under huden på, de er ikke noe særlig oppsøkende eller frempå heller.

Musikere er veldig greie personer syns jeg. De som virkelig kan musikk. Mye romantikk.

Skrevet

Det er nettopp det som er problemet. Jeg hadde aldri gått ut med en jeg ikke trodde var snill. Disse personene er mestere i å sjarmere, men når vi blir sammen snur personligheten helt om. Så til deg som skrev at jeg ikke liker snille gutter, det er faktisk ikke sånn at jeg går inn for å treffe badboys.

Skrevet

Som alle andre her sier, gi nerdene en sjangse, da får du hverfall valutta for pengene :)

• Liker 1
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Du kan starte med å se deg selv i speilet

Skrevet

Wild guess: Fysikeren og LoneWolf er slike smarte nerder de anbefaler å satse på. ;) (kan nesten leses utfra nick) :P

Jeg vil og sette en mynt på smarte gutter. Tror smarte gutter ofte er tryggere og sikre på seg selv og derav blir mindre sjalu og kontrollerende.

Hvis man ønsker å holde seg borte fra de sjalu og kontrollerende vil jeg ikke nødvendigvis anbefale å gå for de som fremstår som sjenerte, lett å tro at disse er usikre og at de etterhvert når de blir trygg på deg kan vise slike sider. Snille gutter er jo bra, men selv en snill gutt kan være sjalu - opplevd det selv. Men også de som fremstår som selvsikre og sjarmerende kan vise seg å være sjalu og lett kontrollerende - opplevd det selv. (nå har jeg også noe lav toleransegrense for sjalusi)

Så det er vel ikke lett å helgardere seg, så man må vel bare prøve å se etter tidlige tegn før man involverer seg altfor seriøst. Hvis man ser nøye etter klarer man nok å plukke opp noe i dating/dealing-fasen.

Skrevet

Ganske spesielt å tenke på at vi hele tiden blir tutet ørene fulle om at damer

er så mye dyktigere enn menn innen mellom-menneskelig kommunikasjon og generell sosialisering.

I mine øyne er det ofte helt motsatt.

Et godt eksempler er at menn kan spotte drittsekker på en mils avstand, mens damer veldig ofte ikke har den fjerneste anelse hvilke menn som er hyggelige og hvilke man bør holde seg unna.

Mye bullshit vi får høre...

Men damer tenker vel akkurat det samme om menn sikkert...

• Liker 1
Skrevet

Har samme problemet, sats på en nerd neste gang!

Skrevet

I likhet med to andre her så sier jeg: smarte gutter! Ser jeg på vennekretsen min, så er alle de som behandler damene sine godt ofte veldig smarte! :>

Ja, det er smart å behandle damene sine bra ;)

Men. Hvis han har gode karakterer er han automatisk en ikke-drittsekk da?

Eller hva skal til for å kunne kalles smart? Er man smart om man er spesialist innenfor ett fag, eller må man være generelt glup? :popcorn:

• Liker 1
Skrevet

Å ha gode karakterer eller ikke har ingenting.

For en som er smart kan være like snillslem som en som er mer praktisk anlagt.

Og en som er asosial kan være like snillslem som en som er sosial av seg.

Skrevet

Wild guess: Fysikeren og LoneWolf er slike smarte nerder de anbefaler å satse på. ;) (kan nesten leses utfra nick) :P

You are correct :takke:

Skrevet

Å satse på en "nerd" er ikke alltid like positivt det heller. Noen av dem blir sykelig sjalu, da de ikke forstår at de virkelig har kapret en så bra dame. De fleste har ikke hatt så mange tidligere, så når de først får en, blir de paranoide av den tro at dama vil være utro, siden de mener de "ikke er bra nok" for kjæresten. Misforstå med rett, ikke alle nerder er slik. :) Men av erfaring, ville jeg aldri valgt en nerd som nesten bare har vært singel hele livet.

Skrevet

Hvis man ønsker å holde seg borte fra de sjalu og kontrollerende vil jeg ikke nødvendigvis anbefale å gå for de som fremstår som sjenerte, lett å tro at disse er usikre og at de etterhvert når de blir trygg på deg kan vise slike sider. Snille gutter er jo bra, men selv en snill gutt kan være sjalu - opplevd det selv. Men også de som fremstår som selvsikre og sjarmerende kan vise seg å være sjalu og lett kontrollerende - opplevd det selv. (nå har jeg også noe lav toleransegrense for sjalusi)

Kanskje felles faktor da er din egen oppførsel?

Altså at din oppførsel medfører at snille gutter blir sjalu.

Tenkt på den noen gang?

Skrevet

Ganske spesielt å tenke på at vi hele tiden blir tutet ørene fulle om at damer

er så mye dyktigere enn menn innen mellom-menneskelig kommunikasjon og generell sosialisering.

I mine øyne er det ofte helt motsatt.

Et godt eksempler er at menn kan spotte drittsekker på en mils avstand, mens damer veldig ofte ikke har den fjerneste anelse hvilke menn som er hyggelige og hvilke man bør holde seg unna.

Mye bullshit vi får høre...

Men damer tenker vel akkurat det samme om menn sikkert...

Ja, det er faktisk helt sant.

Menn kan se drittsekker av menn på mils avstand.

Og jeg vil tro at kvinner også kan se drittkjerringer på mils avstand.

Problemet er bare det at det ikke er like lett å se det samme når det gjelder det motsatt kjønn. For da kommer det en del hinder i veien for gangsynet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...