Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er veldig glad i sang og musikk, og har nå fått muligheten til å spille inn en låt. Låta blir spilt inn om en uke, men så er det en ting jeg er VELDIG bekymret for.

Jeg vil jobbe som politiker og målet er stortinget, men (hypotetisk) viss denne låta hadde blitt kjent og jeg blir ganske kjent (ikke at jeg er sikker på at jeg blir kjent altså. Don't get me wrong), kan det ødelegge karrieren min som politiker? Altså at folk ikke tar meg seriøst?

Takk på forhånd! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. Ja.

• Liker 6
Skrevet

Dersom det ikke er noen spesielt provoserende form for musikk, så kan jeg ikke tenke meg at det skulle kunne bli dratt i noen negativ retning.

Go for it :digge:

Skrevet

Det spørs på låta. Er det en sånn puppelåt som "my bobs are ok" eller er det visesang?

• Liker 1
Gjest henriett3
Skrevet (endret)

Hadde jeg vært arbeidsgiver, tror jeg ikke jeg hadde tenkt at personen er useriøs fordi han/hun har vært på f.eks radio. :)

Endret av henriett3
Skrevet

Den handler ikke om noe provoserende i det hele tatt. En helt vanlig sang.

TS

• Liker 1
Skrevet

Hvis det er én ting vi trenger mer av på Stortinget, så er det folk som har gjort mer i livet sitt enn bare politikk.

Når sant skal sies, så tror jeg nok det finnes enda mer relevante erfaringer å ta med til Stortinget enn en plateinnspilling, men det er jo uansett bedre enn ingenting.

• Liker 3
Skrevet

Tja, har ikke Grete Faremo gjort det samme? Har ikke ødelagt for henne virker det som... :)

Gjest MorAase
Skrevet

Jeg vil tenke lavere om deg om du havner på tinget en om du utgir en single. Så det vilel overraske meg om en sang skulle komme i din vei.

• Liker 2
Skrevet

Åse Kleveland har jo vært musiker, og toleranse for allsang og gitarklimpring virker som et utvelgingskritierium i enkelte partier. så vil ikke tro det er noen krise. Finnes verre bakgrunner å ha.

Skrevet

Bare du ikke samtidig lager en musikkvideo som du trøkker musa di oppi tv går det nok greit.

• Liker 1
Skrevet

Det er da bare flott så lenge det er en ikke-provoserende låt, rap, eller my ass/boobs are Ok etc i den sjangeren. Du har sagt det er en helt vanlig sang så dette må du for all del gjøre! Det er mange som bare går med drømmen og ikke får gjort noe med det, så her er det bare å trå til =)

Lykke til!

Skrevet

Det kan godt hende det kan slå ut begge veier, og jeg tror kanskje det heller kan slå ut positivt enn negativt. Politikken er jo blitt temmelig "privat/personifiserende" de siste årene. Og man har jo blitt nesten like interessert i hvilke personer politikerne er som hvilke politiske standpunkt de fører. Jeg tror for eksempel et godt utseende kan være fordelaktig om man ønsker å slå gjennom som politiker, og en god sangstemme kan sikkert gjøre noe av samme nytten. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...