AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #1 Skrevet 20. oktober 2011 Kanskje litt dumt spm men... Har kjøpt tlf (venter den i posten), og ser først nå at det står på siden: "Internal menus available in German, English, Croatian, Spanish, French, Hungarian, Italian, Dutch, Polish, Romanian, Serbian, Slovak, Slovenian, tchèque, Turkish". Vil det si at jeg ikke får norsk språk på mobilen? Kan jeg fortsatt sende mld med æ, ø, å?
Heart Skrevet 20. oktober 2011 #2 Skrevet 20. oktober 2011 "Internal menus" er menyspråket, så dersom denne listen er komplett, får du ikke norsk språk på telefonen. Det betyr ikke nødvendigvis at du ikke kan skrive æ, ø og å, for tastaturoppsettet (ofte omtalt som "input language") er en egen innstilling.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 TS: Går det an å finne ut av dette uten å eventuelt starte tlf? For dersom det ikke går an, vil jeg jo helst sende den tilbake. Det er denne jeg har bestilt, om det går an å finne ut av... http://www.pixmania.com/no/no/9295356/art/motorola/gleam-rod.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå