Gjest Linnea 5 Skrevet 20. oktober 2011 #1 Skrevet 20. oktober 2011 Heihei, jeg vil gjerne fikse en signatur eller f.eks. en sånn typisk setning med navn som alltid kommer nederst av alle mailene jeg lager. Har sett at leger og bedrifter osvosv alltid har en slags signatur på alle mailene sine med navn, adresse osv. Er det noen her som vet hvordan jeg lager det? Bruker hotmail hvis det har noe å si Blir litt lei i lengden av å skrive det samme om og om igjen. Vet jeg can copy taste men det fungerer jo ikke hvis jeg skrur av PCen
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #2 Skrevet 20. oktober 2011 Du må fortelle om hvilket mailprogram du bruker. I Outlook er det enkelt, men bruker du et annet mailprogram så blir det anderledes.
Gjest Linnea 5 Skrevet 20. oktober 2011 #3 Skrevet 20. oktober 2011 Du må fortelle om hvilket mailprogram du bruker. I Outlook er det enkelt, men bruker du et annet mailprogram så blir det anderledes. Jeg bruker safari(?) altså går inn på internetten og søker hotmail.com
Heart Skrevet 20. oktober 2011 #4 Skrevet 20. oktober 2011 Inne på Hotmail kan du gå inn på "Options" og "Message Font and Signature" og skrive inn signaturen du vil ha under "Personal signature".
Gjest Linnea 5 Skrevet 29. oktober 2011 #5 Skrevet 29. oktober 2011 Inne på Hotmail kan du gå inn på "Options" og "Message Font and Signature" og skrive inn signaturen du vil ha under "Personal signature". Aaah, tusen takk! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå