BlueOrchid Skrevet 20. oktober 2011 #1 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg har prøvd utallige ganger å installere adobe flash player slik at jeg får sett på tv3 play igjen. Jeg kommer ikke en gang inn på siden deres fordi jeg tydeligvis ikke har den siste versjonen. På slutten av installeringen kommer det opp at det er vellykket, og så står det noe slik: restart all open browsers. Og det er her det stopper opp for meg. Jeg aner ikke hva det betyr. Jeg har googlet det og "alt" annet som kan være relevant ift dette, men ingenting hjelper meg. Er det noen her som har peiling og som kan være så snill å hjelpe meg?
Heart Skrevet 20. oktober 2011 #2 Skrevet 20. oktober 2011 På slutten av installeringen kommer det opp at det er vellykket, og så står det noe slik: restart all open browsers. Og det er her det stopper opp for meg. Jeg aner ikke hva det betyr. Jeg har googlet det og "alt" annet som kan være relevant ift dette, men ingenting hjelper meg. Det betyr rett og slett "start alle nettlesere på nytt". Du må bare lukke ned alle nettsider du har åpnet, og så skal Flash Player fungere når du åpner dem igjen.
BlueOrchid Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2011 Takk for svar Det var det jeg gjorde, men det funket ikke.. Men det funker nå da, så mulig det bare måtte ta litt tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå