AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #1 Skrevet 20. oktober 2011 Det sitter igjen oppvaskmiddel(bruker Sun Extra Power pulver ) i dispenseren etter vask og den åpner seg ikke.Trodde den var kanskje blokkert av ting i maskinen, og sjekket alt prøvde på nytt og da skjedde det samme igjen den åpner seg ikke.Synes det er litt rart fordi når jeg trykker på knappen dekselet spretter opp som vanlig og skjønner ikke hva som er feil?????
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #3 Skrevet 21. oktober 2011 det skjer med meg også noen ganger. Jeg lurer på om det er fordi jeg aldri slår av oppvaskmaskinen, på knappen. Bare trykker på hvilket program jeg skal ha. Fordi jeg har prøvd å bare sette den igang på nytt hvis dette har skjedd, men da skjedde det samme. Deretter prøvde jeg å skru oppvaskmaskinen av, og da fungerte den igjen. Det fungerer også hvis jeg velger et annet program enn det faste. Dette skjer med meg ca en gang i halvåret, nå skrur jeg av maskinen etter hver gang, så får jeg se om det skjer igjen eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå