Gjest fersk lærer Skrevet 20. oktober 2011 #1 Skrevet 20. oktober 2011 Hei Jeg vurderer å skaffe meg en prosjektor som skal henges i taket, men har ingen erfaring med den. Er det noen som har noen kommentarer? Hva skal jeg legge merke til? Har dere noe å anbefale?
Jellybean78 Skrevet 20. oktober 2011 #2 Skrevet 20. oktober 2011 Kan du spesifisere litt nøyere hva den skal brukes til? eks.skal du bruke den i privat sammenheng hjemme til å se film, eller er den til å vise bilder/slides i jobbsammenheng? Flere forhold som spiller inn...
Gjest fersk lærer Skrevet 21. oktober 2011 #3 Skrevet 21. oktober 2011 Jeg vil henge i stua for privat bruk. Vil se på filmer mest.
Jellybean78 Skrevet 21. oktober 2011 #4 Skrevet 21. oktober 2011 ca. hvor mye er du forberedt på å betale for noe slikt? Om jeg vet sum er det lettere å si sånn ca. hva du bør gå etter. Har du tenkt å investere i lerret i tillegg?
Gjest fersk lærer Skrevet 21. oktober 2011 #5 Skrevet 21. oktober 2011 6000 for projektor. Lerret kommer i tillegg.
Jellybean78 Skrevet 22. oktober 2011 #6 Skrevet 22. oktober 2011 Det som er viktig å tenke på er om den er full-hd eller ikke,for 6000 så ville jeg nok tatt en titt på finn.no og sett hva de har tilgjengelig der,tviler på at det er mange forhandlere som selger full-hd til en så lav pris....jeg har selv hatt prosjektorer av merket Benq og Epson og vært strålende fornøyd med begge,men jeg tok meg bryet med å lese alt av tester som var tilgjengelig på nettet før jeg bestemte meg... Ett annet tips er å gå inn på hjemmekino.no,på forumet der inne har de en rekke tråder som omhandler test/meninger om prosjektorer,mulig du blir litt klokere etterpå...
Gjest MorAase Skrevet 22. oktober 2011 #7 Skrevet 22. oktober 2011 Spør nerdene her inne: http://www.diskusjon.no/index.php?showforum=191
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå