AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #1 Skrevet 20. oktober 2011 Er denne siden seriøs? Eller selger de fake Canada Goose? Magefølelsen sier meg at her er det noe som skurrer. Noen som vet noe om denne siden?
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #3 Skrevet 20. oktober 2011 Men jessu navn! Er det samme nisse som poster de samme trådene om og om igjen? Selvfølgelig skurrer det! 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #4 Skrevet 20. oktober 2011 Men jessu navn! Er det samme nisse som poster de samme trådene om og om igjen? Selvfølgelig skurrer det! Hæh??? Sorry, jeg har ikke sett andre tråder om dette. Ingen grunn til å være frekk vel? TS
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #5 Skrevet 20. oktober 2011 Bevare meg vel! Beklager om du ikke har sett noen av de andre trådene, jeg blir bare helt månebedotten av at det faktisk finnes så mange forskjellige mennesker som virkelig vurderer å kjøpe "merkevarer" fra jallasider som: - ikke er godkjent forhandler av Canada Goose (!) - har dårlig språk, gjerne google translated - ikke har noen skikkelig kontaktinformasjon Hallo i luken! Canadan Goose? Canada Goose Barne? Moncler Veskers? Og dette var bare fra menyen.. Når du i tillegg kan gjøre et googlesøk på to sekunder: http://www.google.no/search?gcx=c&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=canada+goose+fake Eller bruke tilsvarende mengde på å søke her inne på KG, det ligger for eksempel en tråd om akkurat det samme på side 2 i dette underforumet. http://forum.kvinneguiden.no/sok/?f=all&start_year=all&sort=relevance&author=&query=fake+jakke Så synes jeg at JA, dette bør man være ganske naiv og godtroende for å gå fem på. Skal du kjøpe NY merkevare, må du betale prisen det koster. Virker det for godt til å være sant, så er det som oftest det. 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #6 Skrevet 21. oktober 2011 Bevare meg vel! Beklager om du ikke har sett noen av de andre trådene, jeg blir bare helt månebedotten av at det faktisk finnes så mange forskjellige mennesker som virkelig vurderer å kjøpe "merkevarer" fra jallasider som: - ikke er godkjent forhandler av Canada Goose (!) - har dårlig språk, gjerne google translated - ikke har noen skikkelig kontaktinformasjon Hallo i luken! Canadan Goose? Canada Goose Barne? Moncler Veskers? Og dette var bare fra menyen.. Når du i tillegg kan gjøre et googlesøk på to sekunder: http://www.google.no/search?gcx=c&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=canada+goose+fake Eller bruke tilsvarende mengde på å søke her inne på KG, det ligger for eksempel en tråd om akkurat det samme på side 2 i dette underforumet. http://forum.kvinneguiden.no/sok/?f=all&start_year=all&sort=relevance&author=&query=fake+jakke Så synes jeg at JA, dette bør man være ganske naiv og godtroende for å gå fem på. Skal du kjøpe NY merkevare, må du betale prisen det koster. Virker det for godt til å være sant, så er det som oftest det. Et par ting DU bør tenke over: - Alle er ikke opptatt av merker og vet derfor verken hva slike plagg koster til vanlig (kan derfor ikke reagere på prisen) eller om det er helt hårreisende horribelt å kalle det Canadan istedet Canada. - Alle er ikke så bevandret i nettverdenen at de legger merke til små detaljer på en nettside eller tenker over at det finnes en side hos produsenten av plaggene der man kan sjekke om sider man ramler over er ekte (gjør du det hver gang du leser noe på nett, eller er dette noe spesielt for alle som er interessert i Canada Goose?) - Et ordtak sier: Det finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme svar. Dine svar i tråden her bekrefter det. 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #7 Skrevet 21. oktober 2011 Et par ting DU bør tenke over: - Alle er ikke opptatt av merker og vet derfor verken hva slike plagg koster til vanlig (kan derfor ikke reagere på prisen) eller om det er helt hårreisende horribelt å kalle det Canadan istedet Canada. - Alle er ikke så bevandret i nettverdenen at de legger merke til små detaljer på en nettside eller tenker over at det finnes en side hos produsenten av plaggene der man kan sjekke om sider man ramler over er ekte (gjør du det hver gang du leser noe på nett, eller er dette noe spesielt for alle som er interessert i Canada Goose?) - Et ordtak sier: Det finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme svar. Dine svar i tråden her bekrefter det. Selvfølgelig gjør jeg research på alle merkevarer jeg vurderer å kjøpe på nett fra en side som åpenbart ikke er offisiell! Være seg UGGs, dyre vesker, GHD-rettetang, Canada Goose eller andre varer som pleier å komme opp i tråder her, så må det selvfølgelig sjekkes ut. Det samme gjelder bruktvarer fra finn.no og lignende. Det er jo faktisk ulovlig å kjøpe piratkopier, og den eneste grunnen til at det finnes et stort marked for slike varer på "norske" nettsider er at kunder ikke gidder å gjøre research/være kritisk. I og med at piratkopiering i tillegg til å være ulovlig i Norge, har mange forferdelige konsekvenser for veldig mange mennesker og dyr i andre deler av verden så synes jeg det er på sin plass at folk tar ansvar før de røsker med seg et kjøp som er alt for godt til å være sant når det tar to sekunder å opplyse seg selv først. I dette spesifikke tilfellet har jeg ingen spesiell kjennskap til Canada Goose, men det tok meg ikke lang tid å få et overblikk i og med at man ikke en gang trenger å søke på merket for bli oversvømt med tips og råd for å unngå en fake Canada Goose. Et kjapt søk på "fake jakke" vil gi deg topp ti svar med ett gjennomgående tema: Canada Goose. Poenget er: Selvfølgelig kan man ikke være spesialist på alt i utgangspunktet, men det tar så utrolig lite tid og innsats å lære seg nok til å unngå fake produkter på nett, og det å ikke opplyse seg selv og ubevisst støtte opp om piratkopier er i ytterste konsekvens veldig uheldig for en stor andel mennesker!
Cho Kon It Skrevet 21. oktober 2011 #8 Skrevet 21. oktober 2011 Et par ting DU bør tenke over: - Alle er ikke opptatt av merker og vet derfor verken hva slike plagg koster til vanlig (kan derfor ikke reagere på prisen) eller om det er helt hårreisende horribelt å kalle det Canadan istedet Canada. - Alle er ikke så bevandret i nettverdenen at de legger merke til små detaljer på en nettside eller tenker over at det finnes en side hos produsenten av plaggene der man kan sjekke om sider man ramler over er ekte (gjør du det hver gang du leser noe på nett, eller er dette noe spesielt for alle som er interessert i Canada Goose?) - Et ordtak sier: Det finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme svar. Dine svar i tråden her bekrefter det. Hvis man ikke skjønner at denne siden er svindel, så burde man holde seg unna nettshopping.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå