AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #1 Skrevet 20. oktober 2011 Hei! Kjøpte et par sko i butikk for 3 uker og 2 dager siden. På kvitteringen står det "Åpent kjøpt 14 dager, mott kvittering." Skoen har ikke vært brukt, bare prøvd 2 ganger hjemme i stua. Men er det helt håpløst å gå og spørre nå om det er mulig å bytte dem til en str mindre? Har ikke esken heller lengre. Trodde de passet, men gjorde tydligvis ikke det. Passet i butikken, men det må ha vært fordi jeg hadde gått rundt i byen en hel dag før jeg kjøpte dem, og beina var nok litt hovne. Må ha mange lag bomull i tåspissen og hælekipp for at de skal sitte sånn noenlunde. Er snakk om pumps. Veldig dumt av meg å finne dette ut nå, men de passer jo rett og slett ikke likevel Står ikke tlf nr på kvitteringen, så får ikke ringt butikken heller. Må bare reise inn til byen å møte opp. Men hvis det ikke er noe håp, så er det ingen vits i å reise til byen..
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #2 Skrevet 20. oktober 2011 TS her. Saken er løst! Fant nr til butikken og ringte dem! Det skulle gå helt fint, men kunne ikke få pengene igjen, men kunne få et nr mindre i str. Flott service av DinSko :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå