Gå til innhold

Hvilke type jeans er de beste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger nye jeans, og i den sammenheng håper jeg på noen tips om hvilke jeans som er best.

Det jeg er på jakt etter her er da rimelige jeans som ikke mister formen ved bruk.

Har hørt at buksene fra BikBok skal være ganske bra. Hva trur dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hiver meg på her, hører at de fra Vero Moda for tiden er bra, kan noen bekrefte dette før jeg kaster ut 3-500 kr på nye jeans jeg forventer at varer en stund? :)

Skrevet

En venninne av meg har nettopp kjøpt et par jeans fra bik bok som mistet formen meg en gang. Vet ikke om det er representativt for buksene. Jeg har kjøpt et par jeans fra cubus til 199 kr som har holdt seg helt perfekte! :)

Skrevet

Har kjøpt jeans på blant annet Bik Bok, Vero Moda/ONLY og KappAhl, hvor alle buksene har holdt seg bra. Det samme gjelder noen jeans fra H&M. Men det varierer så ekstremt fra modell til modell.

Skrevet

Cheap Monday har gode og rimelige jeans, men det vil jo selvsagt variere litt hvordan de sitter på forskjellige kropper.

Gjest Survival
Skrevet

Kjøpte jeans på H&M som var utrolig passende for formen. Veldig grei pris også :) Det dumme er at jeg glemmer at jeans går ut litt, så nå er de neeesten litt for store rundt hoftene.

Skrevet

Syns Gina Tricot sine jeans holder seg ganske bra :)

Skrevet

Cheap Monday har gode og rimelige jeans, men det vil jo selvsagt variere litt hvordan de sitter på forskjellige kropper.

Har du noen eksempler på hvor disse er å få tak i?

Skrevet

Jeg har alltid vært fornøyd med buksene jeg har kjøpt på Only, er de som har vart lengst!

Gjest happy_me
Skrevet

kjøper dere jeans som er for trange sånn at de går seg ut og passer etterhvert? For jeg har litt problemer med det her, de ender liksom alltid med å bli for store etterhvert..

Jeg har en yndlingsbukse fra only som satt der den skulle, og den har jeg hatt i 4 år, men da ble den så "morken" til slutt at den revna... :tristbla:

Skrevet

kjøper dere jeans som er for trange sånn at de går seg ut og passer etterhvert? For jeg har litt problemer med det her, de ender liksom alltid med å bli for store etterhvert..

Jeg har en yndlingsbukse fra only som satt der den skulle, og den har jeg hatt i 4 år, men da ble den så "morken" til slutt at den revna... :tristbla:

Jeg kjøper alltid jeans veldig trange, ja.

Skrevet

Har du noen eksempler på hvor disse er å få tak i?

Google it?

Tror jeg har sett dem på Carlings og Demand & Supply, men jeg kjøper dem på Nelly.com.

Gjest badeand1
Skrevet

jeg klarer ikke bruke jeans, bare jeggings.. :P

• Liker 1
Skrevet

Dersom man skal ha ettersittende jeans så skal de sitte så trangt at man sliter med å få dem på når man kjøper dem. Hvis ikke så vider de seg ut og blir for store. :)

Levi's Curve ID skal være gode. Prøvde noen slike selv i dag, og fikk godt inntrykk av buksene. Hadde de hatt dem i liten nok størrelse så hadde jeg kjøpt en på flekken.

Jeg har blandede erfaringer med jeans fra Only og BikBok. Noen av dem sitter veldig bra og holder seg lenge, andre er slakke allerede etter en vask. Squin og SuperSquin fra HM holder seg overraskende bra i vask, og er faktisk gode til å være så billige. Diesel har gode jeans og jeg synes de sitter godt og varer lenge.

Skrevet

jeg klarer ikke bruke jeans, bare jeggings.. :P

Jeg lurer på hvordan folk klarer å gå i jeans jeg. Det går tålig bra i stående og gående stilling, men å sitte med dem er jo forferdelig ubehagelig. Enten blir buksa for lav slik at den presser seg inn i magen og rumpa ramler ut, eller så er den for høy i livet og presser seg fortsatt inn i magen.

Men før alle disse problemene dukker opp, så må man jo først finne ei bukse man får på seg og som ser bra ut, noe som krever tålmodighet.

Lenge leve skjørt og kjoler.

Har forresten ikke hatt noen jeans som har holdt fasongen særlig godt, men så har jeg rumpe og hofter.

Gjest badeand1
Skrevet

Jeg lurer på hvordan folk klarer å gå i jeans jeg. Det går tålig bra i stående og gående stilling, men å sitte med dem er jo forferdelig ubehagelig. Enten blir buksa for lav slik at den presser seg inn i magen og rumpa ramler ut, eller så er den for høy i livet og presser seg fortsatt inn i magen.

Men før alle disse problemene dukker opp, så må man jo først finne ei bukse man får på seg og som ser bra ut, noe som krever tålmodighet.

Lenge leve skjørt og kjoler.

Har forresten ikke hatt noen jeans som har holdt fasongen særlig godt, men så har jeg rumpe og hofter.

Helt enig!

Skrevet

Mine yndlingsjeans er fra hm, koster 99,- og heter squin. Har 4 av dem, og kommer til å kjøpe flere, uten tvil. :)

Gjest Survival
Skrevet

Angrer på at ikke jeg kjøpte en str mindre rundt hoftene/livet. Det er første gangen på flere år at jeg har kjøpt jeans egentlig. Har flere liggende i skapet som jeg bruker, og ellers går jeg jo for det meste i skjørt og andre type bukser/leggings/tights, så jeg hadde glemt at jeans går ut litt når man bruker dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...