Gå til innhold

Den lille sorte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere? Jeg heller nå mot ermløs.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på armene :opplyser:

Såkalt "grevinneheng" vil jeg tro skjules best ved hjelp av kjole med ermer. Dersom du har veltrente/stramme armer ville jeg gått for ermeløs kjole.

Jeg synes kvinner generelt burde bli mye flinkere til å kle seg etter kroppsfasong fremfor trend og hva som ser pent ut på andre. For som vi alle vet (eller burde vite); det som ser pent ut på andre ser ikke nødvendigvis like pent ut på deg.

• Liker 2
Skrevet

Takk, det er litt slik jeg tenker også. Er ganske "stram" så det er ikke problemet. Mer om det blir nakent...

Går nok for ermløs ;)

TS

Skrevet

Det kommer an på armene :opplyser:

Såkalt "grevinneheng" vil jeg tro skjules best ved hjelp av kjole med ermer. Dersom du har veltrente/stramme armer ville jeg gått for ermeløs kjole.

Jeg synes kvinner generelt burde bli mye flinkere til å kle seg etter kroppsfasong fremfor trend og hva som ser pent ut på andre. For som vi alle vet (eller burde vite); det som ser pent ut på andre ser ikke nødvendigvis like pent ut på deg.

Jeg har grevinneheng og simpelthen elsker ermeløse kjoler :tunge1: Så poenget mitt er at du tar på deg det du føler deg vel i....

• Liker 1
Skrevet

Jeg har grevinneheng og simpelthen elsker ermeløse kjoler :tunge1: Så poenget mitt er at du tar på deg det du føler deg vel i....

Jeg føler meg bra i det som passer kroppen min og det som kler meg. Jeg ser heller ingen grunn til å gå med ermeløsekjoler (med mindre man kler det) gjennom høst/vinter ettersom temperaturen gjerne er lavere enn om sommeren da det kan være deilig å slenge på seg en ermeløs kjole/ topp. Det er rett og slett lite flatterende å vise fram kroppsdeler som gjerne skulle vært tildekt. På en annen side; Nordmenn har vel aldri vært kjent for sin fantastiske klesstil heller :plystre:

Skrevet

Ermløs, hvis du har armer til det!

Skrevet

Noen som vet om noen fine sorte kjoler med ermer? Iallefall 3/4 ermer. Har en arm med mye arr på som jeg ikke liker å flashe rundt på fest...

Skrevet

Noen som vet om noen fine sorte kjoler med ermer? Iallefall 3/4 ermer. Har en arm med mye arr på som jeg ikke liker å flashe rundt på fest...

De finnes, men du må lete litt. Mulig de har noen på nelly.com.

Hvis ikke du finner noen som du liker, så kan du ta en ermeløs og bruke en enkel cardigan eller jakke over. :)

Skrevet

Nelly har noen.

Skrevet (endret)

Hva synes dere? Jeg heller nå mot ermløs.

Jeg synes det kommer ann på om du er en "frossenpinn" eller ikke. Om du har pene armer, så er det i utgangspunktet penest uten ermer. Men jeg personlig synes ikke bolero eller dressjakke over kjole er så veldig fint. Så om du er en frossen person, så er det mye bedre med langermet kjole, enn å måtte ha noe utenpå.

Edit: Bare for å spesifisere, blazer er ikke stygt over kjole, men med det over "den lille sorte" ser man fort veldig buissness ut. Noe som er fint til sitt bruk det og...

Endret av kanelsnurr
Gjest Tigress
Skrevet

Eg ville vald med ermer, helst 3/4 ermer. Eg berre heller til at det er meir nøytralt, og ein treng ikkje å styre med cardi eller noko anna over. Ermelaus er fint så lenge ein har pene armer og så lenge ein ikkje må til med jakke over for å ikkje fryse, men eg synest ein som oftast treng meir klede i dette landet. Så er eg også veldig frøsen av meg, altså, det skal eg vedgå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...