Gå til innhold

Sko til rød kjole på julebord

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Ja overskriften sier litt. Grunnen til at jeg lurer på sølvfarga sko er fordi det er så lite av det. Alle sko i skobutikken er svarte for tiden føler jeg. jeg er lei av svarte kjedelige pensko. Jeg vil ha sølvfarga. Noe som har tips om skobutikker eller evt nettbutikker med fine sølvfargede sko, helst pumps?

Og passer sølvfargede sko til rød kjole?

Håper på hjelp.

Det er denne kjolen forresten men ser nå etter jeg har kjøpt den at på nelly har de den ikke lenger i rød, men den jeg har er altså rød:

http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/ax-paris-1107/jade-one-shoulder-dress-205522-299/

Den har omtrent denne rødfargen:

http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/ax-paris-1107/meja-one-shoulder-dress-205506-46/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brandos.no har masse sko ihvertfall! Søk på selskapssko, og spesifiser "sølv" på fargen. Kan nok være lurt å søke på "grå" også, de er ikke helt perfekte de søkemetodene.

Gjest Blondie65
Skrevet

Eurosko har også sølvsko - og det har også Din Sko.

Ellers er jeg enig - det er BARE svarte sko i år. Møkk kjedelig. Jeg har vært i hver j... butikk i et desperat forsøk for å finne røde sko (ikke for høye). Uten hell.

Skrevet

Åhh de var litt kule.. men faller det ikke sånne små glittergreier av skoene?

Jeg vet ikke, det kan hende. Men du kan du gi dem en runde med hårspråy? Eventuelt ta en tur innom Bianco og kjenn litt på skoen. Jeg har prøvd de sorte, og det var ikke noe glitter som flasset av på mine fingre i alle fall :)

(P.S.: Redigerte innlegget over og la til flere linker ;) )

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Brandos.no har masse sko ihvertfall! Søk på selskapssko, og spesifiser "sølv" på fargen. Kan nok være lurt å søke på "grå" også, de er ikke helt perfekte de søkemetodene.

taaakk. mange fine der og

Skrevet

Ja, du kan fint bruke sølvfargede sko til rødt!

Skrevet

Den med sløyfe bak var kjemefin.. litt dyre men så så jeg noen andre på den siden til 399 men på nært hold så de mer jalla ut.

Det som er fint med Brandos er at de har gratis frakt og gratis retur. Så du kan i alle fall prøve dem og eventuelt sende tilbake hvis du ikke er fornøyd, og det koster deg ikke mer enn prisen for skoen. Det er ofte sånn at de dyrere er litt finere, men jeg synes de første jeg viste deg fra Bianco er vel så fine, og de er litt billigere i alle fall :)

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Det som er fint med Brandos er at de har gratis frakt og gratis retur. Så du kan i alle fall prøve dem og eventuelt sende tilbake hvis du ikke er fornøyd, og det koster deg ikke mer enn prisen for skoen. Det er ofte sånn at de dyrere er litt finere, men jeg synes de første jeg viste deg fra Bianco er vel så fine, og de er litt billigere i alle fall :)

Ja de var fine de og, men jeg falt liksom for den sløyfa bak hehe. Tror nesten jeg går for de om jeg ikke finner noen som er billigere og som jeg faller for.

Skrevet

Jeg vet om Brandos. Jeg har svært dårlig erfaring med å kjøpe sko online (fra andre steder) da jeg har noe spesielle bein. Men takk for omtanken og arbeidet :)

Men nettopp da er jo brandos tingen, siden de har gratis både frakt og retur!

Gjest Blondie65
Skrevet

Men nettopp da er jo brandos tingen, siden de har gratis både frakt og retur!

For de røde skoene er det for sent nå - begivenheten de skulle brukes til er over. Det kan være jeg våger meg på dem ved neste anledning. :)

(Det er genialt med fri frakt og retur, likefullt er det dyrt å få tilsendt 10 par for å finne et som passer ...)

Skrevet

Jeg har disse som jeg har brukt til en rød kjole

Skrevet

Jeg ville nok ikke kombinert rødt med sølv, med mindre du er veldig trygg på at det ser bra ut. Får veldig julepynt-følelse. Jeg ville gått for røde sko, om jeg ikke ville ha svarte. Mistenker det vil bli veeldig mye fokus på bena dine om du kjører sølv.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville nok ikke kombinert rødt med sølv, med mindre du er veldig trygg på at det ser bra ut. Får veldig julepynt-følelse. Jeg ville gått for røde sko, om jeg ikke ville ha svarte. Mistenker det vil bli veeldig mye fokus på bena dine om du kjører sølv.

Nå er det jo til julebord, så litt julepynta gjør jo ingen ting.

Kan jo tenkes at "BettyBoop28" har så fine ben at det er greit at de tiltrekker seg oppmerksomhet...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...