AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #1 Skrevet 20. oktober 2011 Har du noen gang tatt med deg en jente hjem fra byen, og når klærne var av, synes at kroppen var helt turn-off? Hva var det med kroppen som gjorde at du ikke likte den?
Gjest Katten. Skrevet 20. oktober 2011 #2 Skrevet 20. oktober 2011 Yes, har nok opplevd det. Jeg er egentlig ganske tolerant når det kommer til kvinnekroppen, men om jeg blir "lurt" er det noe helt annet. Var ei jente som var meget flink til å kle seg. Alt så annerledes ut når hun var naken. Hele kroppen hadde rett og slett endret form og farve i det klærne kom av. Kroppen hennes hadde ikke vært en dealbreaker i utgangspunktet, men når jeg hadde forventet meg ekte melkesjokolade og fikk en halvgammel proteinbar med hint av muggen sjokolade. No thanks.
Pialill Skrevet 20. oktober 2011 #3 Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Yes, har nok opplevd det. Jeg er egentlig ganske tolerant når det kommer til kvinnekroppen, men om jeg blir "lurt" er det noe helt annet. Var ei jente som var meget flink til å kle seg. Alt så annerledes ut når hun var naken. Hele kroppen hadde rett og slett endret form og farve i det klærne kom av. Kroppen hennes hadde ikke vært en dealbreaker i utgangspunktet, men når jeg hadde forventet meg ekte melkesjokolade og fikk en halvgammel proteinbar med hint av muggen sjokolade. No thanks. Hva gjorde du da? Endret 20. oktober 2011 av Pialill
Gjest Katten. Skrevet 20. oktober 2011 #4 Skrevet 20. oktober 2011 Hva gjorde du da? Jeg ble plutselig akutt dårlig/trøtt... 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #5 Skrevet 20. oktober 2011 Kan jeg få spørre hvordan kroppen endret seg da klærne kom av?
Pialill Skrevet 20. oktober 2011 #6 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg ble plutselig akutt dårlig/trøtt... haha! Stakkar jente like gale som jenter som stikker når de ser utstyret er for lite jo... men respekt for at du stakk, jeg hadde aldri gjort det når klærene først va kommet av.
Gjest Katten. Skrevet 20. oktober 2011 #7 Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Alt hadde annen fasong enn man trodde i utgangspunktet. Rumpa og lårene var ikke i nærheten av inntrykket jeansen gav inntrykk av (som i virkelig ikke, lurer fortsatt på hvilke fysiske lover som ble brutt der). Magen og midjen var betraktelig større og mer kvapsete enn klærne gav uttrykk for. Puppene, som virket faste og fine, var alt for nært navelen og vesentlig mindre enn BHen fikk meg til å tro. Det var litt som å bli invitert til middag. Verten har først informert om at det skal bli fantastisk entrecote, med alt av nydelig tilbehør til, men serverer kjøttdeig og spagetti. Selv om jeg digger kjøttdeig og spagetti, var jeg fortsatt innstilt på entrecote. Edit: haha! Stakkar jente like gale som jenter som stikker når de ser utstyret er for lite jo... men respekt for at du stakk, jeg hadde aldri gjort det når klærene først va kommet av. Jeg stakk da ikke, er da en gentleman og sov der (som betyr at sengen hennes var flerfoldige kilometer nærmere enn min egen) Endret 20. oktober 2011 av Katten.
Stinelin Skrevet 20. oktober 2011 #8 Skrevet 20. oktober 2011 Nå er jeg jente, men svarer likevel. Fyren var en selvsikker og arrogant fyr, som jeg fikk lyst til å sjekke ut. Når vi kom hjem viste det seg at han var totalt hårløs, (muligens barbert, vet ikke), pinglete og veldig dårlig utstyrt. Dette kombinert med hans beintøffe holdning fikk meg til å miste lysten totalt. Prøvde vel å være med litt, men måtte gi opp. Fikk på meg klærne og sov i bilen som stod utenfor der jeg var på vorspiel. Sikkert ikke særlig pent gjort, men jeg ble så skuffa, og holdningen hans innbød ikke til å være grei. Hadde sett for meg en selvsikker og barsk mann som kunne gi meg en skikkelig runde, men følte at jeg pakket ut en liten gutt. Litt som entrecote og spaghetti/kjøttdeig
Gjest Mlle Bonne Skrevet 20. oktober 2011 #9 Skrevet 20. oktober 2011 Får for meg disse pondusstripene jeg nå, med Jokke og alle "damene" han har tatt med seg hjem. Fått seg et par overraskelser han... 1
McAdams Skrevet 20. oktober 2011 #10 Skrevet 20. oktober 2011 Ja... Møtte en engang som var den barskingen. Stor og kraftig, en smule arrogant og oste selvtillit. Så kom vi på soverommet og der møtte det meg en usikker, klønete, lite utstyrt mann. Var ikke mye igjen av den mannen han ga inntrykk for å være. Var klar for en skikkelig kosestund, men nei... Det var litt turn-off ja.
Stefan Skrevet 20. oktober 2011 #11 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg har aldri kastet ut noen på grunn av kroppslige "overraskelser" som har dukket opp underveis. Jeg har opplevd at betingelsene har endret seg kraftig underveis, men for å ha sex må jeg føle en kraftig seksuell kjemi med dama, og den forsvinner ikke sånn uten videre selvom jeg skulle finne ut om gravitasjonen virkelig hadde tatt henne. Jeg har dog kastet ut et par damer som har vært i overkant store i kjeften. Hun ene hadde en kompis vært bortpå flere år i forveien, og jeg hadde fått klarsignal fra ham at det var greit. Men da hun begynte å fortelle at hun hadde hørt om utstyret mitt, og at hun var sinnsykt glad for at jeg ikke var like patetisk utstyrt som kompisen min, forsvant lysten min, og hun forsvant ut døra. For det første er det ingen som snakker dritt om kompisen min. For det andre er det få ting som er mer turn-off enn kvinner som latterliggjør utstyret til menn og forherliger andres. Ikke har de særlig å tilby i senga heller, har jeg erfart. 3
I Grosny Skrevet 21. oktober 2011 #12 Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Jeg hadde ikke tenkt at hun skulle være ons, men slik ble det. Det var vel jeg som var turn-off, og ikke hadde den riktige holdningen til katta hennes. Katta lå nederst i senga , og kastet seg over en stram og oppreist kroppsdel. Jeg mener at jeg løftet katta vekk litt respektløst. Iallfall så avslutttet hun forholdet dagen derpå. Det kan ha vært andre årsaker. Vet ikke. Endret 21. oktober 2011 av I Grosny 1
Gjest Skrevet 21. oktober 2011 #13 Skrevet 21. oktober 2011 Jeg hadde ikke tenkt at hun skulle være ons, men slik ble det. Det var vel jeg som var turn-off, og ikke hadde den riktige holdningen til katta hennes. Katta lå nederst i senga , og kastet seg over en stram og oppreist kroppsdel. Jeg mener at jeg løftet katta vekk litt respektløst. Iallfall så avslutttet hun forholdet dagen derpå. Det kan ha vært andre årsaker. Vet ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå