Gå til innhold

Ekkelt å rart å være med andre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ble nylig slutt med samboer igjennom 4 år, og jeg er da det som defineres som singel igjen. Jeg føler meg verken singel eller opptatt. Jeg kan legge til at jeg har sterke følelser for eksen, og det var ikke meg som gjorde det slutt.

Jeg prøvde å dra på fest i helgen, tenkte det kunne være deilig å kjenne på det at noen fremdeles har lyst på meg... Så så jeg da en som så litt hyggelig ut, og vi kom i prat. Problemet var at når jeg først hadde fått han på kroken, ble jeg kvalm og følte meg dårlig. Jeg følte at jeg gjorde noe galt, at jeg var utro. Vi danset, og han holdt rundt meg, og jeg ble mer og mer kvalm. Det var ikke han(eksen), da var det ikke riktig.

Jeg er 23 år nå, og har kun hatt en sexpartner, så i tillegg føler jeg meg nesten som en gammel jumfru (om dere skjønner?)! Jeg vet at jeg ikke ser dårlig ut, er ikke tynn, men normal kroppsform. Men likevel er jeg veldig usikker på meg selv. Eksen var den første jeg følte meg komfortabel med.

Dere andre som er single, hvordan var det for dere å være med noen andre etter brudd med kjæreste/samboer? Nå føles det som om andre menn alltid kommer til å føles ekle, og klarer ikke se for meg en fremtid med noen andre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner ihvertfall følelsen veldig godt, for min del gikk det sånn gradvis over iløpet av 1-2 år. Eller; det gikk egentlig ikke helt over før eksen kom og presenterte sin nye kjæreste. Jeg vet ikke hvorfor, for jeg trodde jeg kom til å bli sjalu, men følte bare lettelse og en oppriktig gladhet for han og den nye kjæresten. Etter det følte jeg meg helt fri igjen. :P

• Liker 1
Gjest otrivin
Skrevet

Syns det var ekkelt med de 2 første ONS etter kjæresten, så gikk det helt over.

Skrevet

Jeg hadde det også slik helt i starten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...