Gjest Anonymous Skrevet 7. desember 2003 #1 Skrevet 7. desember 2003 Jeg har oppdaget at KGs mest omstridte bruker er tilbake i ny drakt. Hun har allerede avslørt seg selv med skrivemåte etc. Hva foretar jeg meg? Er denne personen utestengt for alltid uansett hvilket nick hun tar, eller er hun velkommen tilbake som denne nye, "modererte" profilen?
Arwen Skrevet 7. desember 2003 #2 Skrevet 7. desember 2003 Hun er visst velkommen tilbake som seg selv. :D
Gjest Hege Skrevet 7. desember 2003 #3 Skrevet 7. desember 2003 Hva foretar jeg meg? Du skal ikke foreta deg noe som helst. Alle er velkomne så lenge de følger reglene
Labella Skrevet 7. desember 2003 #4 Skrevet 7. desember 2003 Herregud :o Hva er vitsen med sånne innlegg som dette? La nå folk få en sjanse!
Arwen Skrevet 7. desember 2003 #5 Skrevet 7. desember 2003 Herregud :o Hva er vitsen med sånne innlegg som dette? La nå folk få en sjanse!
Gjest Hege Skrevet 7. desember 2003 #7 Skrevet 7. desember 2003 Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner.
Anbefalte innlegg